Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

Dag 333

Så, tisdag å dagen kunde börjat bättre... Försov oss på sista skoldagen inför julledigheten var allt annat än skoj men men, vi hann i preciiiis lagom tid till vår opponering på Åsas å Emmas redovisning så d va alltid nåt.
Andreas klarade sin sista omtenta var också ett glädjande beslut, nu ska han bara få loss sina pengar från CSN, vågar man hoppas på att de har litta julanda? Hmm.... Only time will tell!
Annars har d vart en slappedag hemma då vi bara gick förmiddag å d har som sagt vart en skön tisdag :)

Matmässigt har jag inte följt programmet men tycker ändå jag vart duktig. Inå med försovning så hanns ingen direkt frulle med utan på vägen hem köpte jag en grov baguette med ost å skinka som satt som en smäck å jag tippar den blev max 7 poäng.
Väl hemma så blev d inte mycket mer förräns d närma sig kväll då jag intog en rejäl skål med flingor å mjölk för ca 5 poäng å uppe hos mina päron blev d litta kaffe samt en lussebulle å 2 bitar julgodis å jag e osäker på poängen...
Nu ikväll har jag käkat litta middag i form av schnizel, potäter å broccoli för ca 6 poäng.

Dessutom har d blitt några bitar choklad, clementiner samt ett Digestive kex så minimum 22 poäng, har dratt över men jag anser d kompenseras av mina bonuspoäng som jag anskaffat idag. Räknar man bort julgodiset som e den okända faktorn så har jag 29 poäng vilket innebär 7 poängs övertramp.

Motionsmässigt å träningsmässigt har d vart en bra dag, promenader för 4 bonuspoäng å på det en omgång vattengympa för 4 bonuspoäng som då ger 8 bonuspoäng totalt. Allt e förbrukat men tycker ändå jag vart duktig å försökt tänka på vad jag äter så så himla mycket över ligger jag inte.

Totalt: 22 poäng +
Motion/träning: 8 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Adios!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar