Summa sidvisningar

fredag 30 december 2011

Dag 340

Så, dags å blogga om tisdagen denna vecka.
Spenderade dagen hemma, sovit dåligt då jag legat å haft en miljon tankar...
I stora drag hände inte så mycket, hade planer på Ikea då jag å Andreas fått stora presentkort där men d blev inge så istället blev d mys med tv för hela slanten. Hade även tänkt mig till mamma å pappa men energin var inte där så mamma hämtade mig istället då d va träning på menyn idag :)

Matmässigt så var d verkligen inte min dag... Va svag å d blev pizza å ovanpå d blev d dessutom ett glas cola, en portion med ugnsrostade potatisar å morötter med lite köttbullar å kalkon till samt en portion med yoggi.
Träning blev d i alla fall, även om d blir som en spottloska i havet så jaja, alltid nåt. Blev vanlig vattengympa som inbringa hela 4 bonuspoäng men då jag totalt tappat orken just nu, läs noga: JUST NU, inte allas utan bara just nu så får d bli som d blir. Jag håller fast vid att jag försöker tänka resonligt å överkonsumerar inte hej vilt utan försöker tänka på vad jag äter å just varför samt se koppling till motion. Jag vill inbilla mig att så som jag gör å lever just nu i slutändan blir plus minus noll p att detta blir en form av träning inför framtiden, jag måste ju en dag göra d svåraste av allt, hålla vikten. Så vi får hoppas d funkar d jag gör....

Totalt: 22+ poäng
Träning: 4 bonuspoäng
Inga bonuspoäng till att nyttja

Adios


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar