Summa sidvisningar

tisdag 13 december 2011

Dag 326

Så, tisdag å d känns redan som om veckan e över för min del..... Bara dag nr 2 i veckan men d e full rulle nu så d känns som d e söndag i morrn eller nåt för i morrn blir d städa, tvätta å supersticka som en tok som gäller, torsdag blir d skola, veckohandla å sticka som en tok, fredag blir d att fixa här hemma, ordna d sista inför LIA redovisning samt ha folk på middag på kvällen, lördag ska vi fira julafton i förväg med min familj då vi hoppas att vi kommer iväg till Sigtuna över julen men just nu ser d vääääääldigt omöjligt ut tyvärr men hoppas kan man alltid göra =) å sen blir d söndag å jycken måste friseras samt träna på LIA redovisningen. Måndagen sen blir redovisningar hela förmiddagen samt d sista ifall vi nu ska iväg så e d packa som gäller å sen tisdag samma sak å sen om vi nu kommer iväg så reser vi på onsdagen å sen e d jul.... Stress????? Nejdå..... Så d känns som söndag e i morrn för mig =)
Annars har d vart en skön dag med förmiddag i skolan där d va ruttprogram att gå igenom å sen har d vart pyssel här hemma resten av dagen å sen träning.

Matmässigt har d gått bra idag, började dagen med 4 knäcke utan smör å med lite kalkon å gurka på samt en latte för 6 poäng.
Lunch blev i enkelhet skinka, potatismos, lök, spenat å morötter för 4,5 poäng:
Sen blev d kaffe för 1 poäng samt en proteinshake för 2,5 poäng å nu ikväll kommer d bli samma som lunchen fast en mycket mindre portion, lite frukt, te å choklad för mina sista poäng å jag landar på 22 poäng =)

Träning å motion har d blivit idag! Känns skönt å jag e härligt trött i kroppen nu känner jag =) Djupvatten på träningsschemat å d gav 4 bonuspoäng å på d har d blivit lite promenader för totalt 3 bonuspoäng å därmed 7 bonuspoäng för idag =)

Totalt: 22 poäng
Träning/motion: 7 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 21 st

Bazinga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar