Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

Dag 334

Så, onsdag å dagen har varit ledig men fullt av förberedelser inför i morgon då vi ska ut på ett litet äventyr hela lilla familjen här hemma så d ska bli spännande. Mer detaljer kommer i morrn men kort sagt ska vi besöka Morgans syster å halvsyster för lite glöggmys så här i stundande juletider å vi ska också trimma Morgan lite när vi ändå e där så d blir upp med tuppen i morrn! Halv 7 hämtas jag av pappa som ska lämna bilen på service å ska få en lånebil under dagen så jag ska skjutsa honom till verkstaden å sen får jag å Andreas låna lånebilen till Kristianstad för dagen =) Ska bli kul med massa vovvar å julmys i morrn!
Annars så har d inte hänt så mycket mer idag än litta förberedelser å lite pysslande här hemma.
Jo! Vägde mig idag också, ville mest bara kolla då jag i söndags gått upp 0,8 kg så hade jag inga höga förhoppningar men jodå, jag hade gått ner de 0,8 igen så d va skönt å se =)

Matmässigt så har d väl gått bra, även fast jag som sagt inte håller mig till programmet så strikt så försöker jag ha d i bakhuvudet hela tiden.
Började med en frulle på flingor, frukt å mjölk samt te för ca 4,5 poäng å sen blev d inte mycket mer förräns ikväll då jag tog 3 koppar kaffe, en lussebulle, en bit mjuk pepparkaka samt lite mackor med ost hos mina päron. Tippar att allt som allt det jag åt hos dem blev ca 12 poäng.
Nu ikv'll har d blitt en mycket enkel middag:
2 ägg som fick bli äggröra, 2 knäcke med resterna av fläskasteken, tunna skivor med en skvätt senap på samt litta tomater å detta blev 7 poäng vilket ger mig ca 24 poäng så inte så illa pinkat tycker jag! Utnyttjar två bonuspoäng av d jag jobbat ihop idag men anser ändå att allt e förbrukat just in case =)

Motionsmässigt har d inte hänt så jäkla mycket utan det blev den traditionella promenaden till å från mina päron med jycken som totalt ger mig 3 bonuspoäng å som jag skrev innan så anser jag att allt e förbrukat för å täcka att jag inte håller programmet men d känns som jag haft en bra dag!

Totalt: 24/25 poäng
Motion: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

BAZINGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar