Summa sidvisningar

fredag 30 december 2011

Dag 341

Så, då tar vi onsdagsbloggandet :)
Somsagt onsdag idag å dagen spenderades hemma, i soffan med ett mini Roswell maraton :) vaknade tidigt kan man väl säga.... Kunde inte sova så gick uppp vääääääldigt tidigt.... Kl halv 6 för å va mer exakt å la mig i soffan med Roswell, mycket nice kan jag säga!
Vid lunchtid valde jag å bege mig till Ikea å shoppa litta :) jag misstog mig dock vääääldigt med att tro d inte skulle va så mycket folk.... Jo tjena!
Blev en kass full med grejer, vill köpa ännu mer men de sakerna e för stora för å kunna bära å åka kollektivt med så får invänta bil för resten :) men d blev en bordslampa, ett gäng handdukar till badet samt nån blomma så jag va nöjd :)
Sen på kvällen blev d dessutom en tur med jycken till päronen å jag å mamma handlade mat för veckan.

Matmässigt så ba d inte så jäkla fel men ändå inte bra.... Yoggi till frukost samt en espresso house latte.
På ikea slank d ner 2 korvar samt en veggo pizza samt vatten å ännu en latte.
Hos päronen blev d 3 mackor med leverpastej på samt ett gäng koppar kaffe å en skål med risgrynsgröt, mums!!!!

Motionsmässigt var d ingen höjdare, hade tänkt mig d dubbla mot vad d blev men orken å viljan fanns inte.... Dock blev d motion till å från Ikea samt en rejäl runda på Ikea plus turen upp till päronen, allt blev 4 bonuspoäng så bättre än 0 :)

Totalt: 22+ poäng
Motion: 4 bonuspoäng
Inga bonuspoäng å nyttja

Tingeling


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar