Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Dag 331

Så, dags å blogga om söndagen å denna dag kickar igång en ny VVV :)
Hände inte så mycket, mös hemma innan jag begav mig mot mina föräldrar där jag sticka å umgicks lite innan d va dags å bege sig hem för att fila med d sista på vår redovisning av vår LIA som vi skulle redovisa kommande dag.
Efter att redovisningen verkade sitta så blev d deg framför tv:n tills d va dags å nanna kudden :)

Matmässigt så var d ingen toppen dag... Orkade inte hålla d hela med julen runt hörnan, visst ingen ursäkt men ja, vågen svek å jag kände att jag orkar inte va duktig just nu... Försöker va återhållsam å eftertänksam men ja, d e svårt.
Frulle så blev d 4 knäcke med mjukost samt en kopp te å sen under dagen blev d lite kaffe, nån lussebulle, en kanelbulle å som middag blev d skinkschnitzel som stekts med goa kryddor å till d blev d litta grönsaker å potatismos å väldans mumsigt :) på kvällen sen slank där ner nåt Digestive kex å en slurk julmust så jag känner inte jag avvikit allt för mycket ändå vilket gör att d faktiskt känns bra trots jag inte hållt prohgrammet :)

Motionsmässigt så blev d två längre promenader som totalt gav mig 3 bonuspoäng vilket känns helt ok men med tanke på att jag inte hållt programmet så anser jag dem vara förbrukade :)
Skulle tränat men d va inställt tyvärr :(

Totalt: 22 poäng +
Motion: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Då tar vi resultat!

Vikt: 88,5 kg
Minskat: 0 kg
Minskat totalt: 25,7 kg

Mått i midja: 107,5 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 22 cm

En kort genomgång av hela kroppens mått:

Midja: 107,5 cm (minskat 22 cm)
Höft/rumpa: 116,5 cm (minskat 8 cm)
Överarm: 35 cm (minskat 1,5 cm)
Vad: 42 cm (minskat 0 cm)
Hals: 35 cm (minskat 2 cm)
Bröst: 107 cm (minskat 4,5 cm)
Lår: 56 cm (minskat 6 cm)

Med start den 14 augusti, vikt 95,2 kg:

Överarm: 36,3 cm
Hals: 37 cm
Midja: 114 cm 
Bröst: 111,5 cm
Höft/rumpa: 124,5 cm
Lår: 62 cm
Vad: 42 cm
Kvar till delmål 6, halvvägs till mitt mål som blir att ha gått ner 27,2 kg: 1,5 kg
Kvar till delmål 7, väga 83 kg, det magiska talet där allt började: 5,5 kg
Kvar till delmål 8, gå ner 35 kg å komma ner till 70-talet: 9,3 kg

Så, inför denna vecka så satsar jag mer på att försöka röra mig mycket, så mycket jag bara kan å hoppas på att d blir plus minus noll i slutändan. Julen stundar å jag vet d kommer ätas p drickas gott så jag hoppas jag kan lyckas med att hålla mig så pass att jag i alla fall inte går upp i vikt... Maten i sig under julen e inte svårt utan d svåra för mig e all choklad.... Choklad e min svaga punkt, speciellt mammas julgodis å hennes hemmagjorda snickers.... Omg jag kan lätt trycka i mig en hel plåt av den :( så, vi satsar på att försöka gå jämnt ut å inte gå upp, att tappa kg denna veckan känns bara hånfullt....

Hej svejs!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar