Summa sidvisningar

onsdag 7 december 2011

Dag 319

Då så, tisdag å vilken tisdag!!!!! Satan, hade jag inte förväntat mig men gud vad glad jag blev!!!!
Jag har ju kännt å tyckt d hänt saker med kroppen så jag va sugen å väga mig då mensen nu e över å svullnaden gått ner men jag va inte så optimistisk, har ju stått still på 90 kg i ca 5 veckor men banne mig:
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!! Har väntat på att få slå igenom denna barriären länge nu.... Vi säger alltså officiellt bye bye till 90-talet å hello till 80-talet å jag e så jävla glad å förväntansfull =) Har inte vägt under 90 sen augusti 2008!!!!! 3 jävla år sen.... Nu banne mig känns d riktigt nice å att jag verkligen börjar komma nånstans, kan inte beskriva denna lycka!
Utöver denna stora nyhet, kanske liten i å för sig men gigantisk för mig har varit d mest spännande idag. Utöver detta så har d blivit jobba med LIA rapporten som nästan e klar nu vilket känns oerhört nice kan jag få tillägga. Nu ska bara bilagor snyggas till eller rättare sagt göras om då saker å ting missuppfattats men d ska väl gå =)

Matmässigt har d gått bra, lite slitit då jag nu som stolt 88,8-kiloare är under 90 å därmed ska jag äta 22 poäng nu varje dag istället för 24 å nu bärjar d märkas kan jag få tala om.... Började på 26 poäng per dag å nu 22, det är ett kvällsmål som försvunnit så nu blir d en vecka eller 2 där jag får vänja mig igen å hitta ett nytt flyt igen men d e jag bara exhalterad inför!
Frulle blev som vanligt mina flingor med frukt å te för 4,5 poäng å sen blev d en enkel lunch på 5 poäng innan träning som blev 4 knäcke med makrill i tomat samt 2 koppar kaffe för 1 poäng.
Efter träning blev d en proteinshake för 2,5 poäng samt en improviserad middag då min chorizo korv försvann *haha*
Så d blev 2 ägg, lite champisar, lök, morötter, haricot verts å kokta morötter som fick åka runt i stekpannan med lite smör å landa på 5 poäng ¨sen på kvällen blev d 2 koppar te, en bit choklad å 2 clementiner för 4 poäng å därmed full pott på 22 poäng för idag =)

Träningsmässigt å motionsmässigt så var d en bra dag =) Kom iväg å träna med mamma å kvällens pass va Djupvatten 45 min som gav mig 4 bonuspoäng å på det har d blivit 2 lite längre promenader med jycken som gav mig 3 bonuspoäng så slutsumman blev 7 bonuspoäng för idag vilket känns grymt bra =)

Totalt: 22 poäng
Träning/motion: 7 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka:

2 kommentarer:

  1. Grattiiiiiis!! gött jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Taaaaaaaaaaaaack fina Lena =) Grymt nöjd å glad, ÄNTLIGEN!

    SvaraRadera