Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Dag 332

Så då e vi officiellt ikapp å tar itu med denna måndag!
Inte följt programmet idag heller men tycker inte jag svullat direkt heller vilket känns skönt.
Dagen har inneburit en förmiddag i skolan där vi redovisade våra LIA rapporter vilket var oerhört intressant!
Efter skolan blev d hem å mysa å jag råka somna.... Helt slut efter dagen!
Sen har jag varit hos mina föräldrar å haft d trevligt å nu inväll har d bloggats samt filat på vår opponering som ska göras i morrn så d har vart en skön dag minus att jag somna....

Matmässigt har jag som sagt inte vart duktig men d har känts bra ändå, frulle blev 2 koppar kaffe samt en rund å go macka med mozarella å tomat å annat grönt, gott å kändes som d bästa valet i cafeterian, enda omyttiga va osten vilken kändes ok ändå å brödet va mörkt p govt så inte så fel heller :) sen blev d 3 pepparkakor å en god liten kaka Nils i klassen bjöd på som verka va mörk choklad med lite marshmallows å pistagenötter, gott!
Sen blev d inte mycket mer för jag somna då vi kom hem men d hanns med 3 Digestive kex, 2 koppar kaffe, 2 lussebullar, en bit mjuk pepparkaka samt en tallrik med fläskastek, lite sås, potatis, morötter å broccoli :) även ett glas julmust har d blitt å d känns inte sååååå farligt ändå, känns som jag faktiskt gått plus minus noll idag med motion å allt :)
Motionsmässigt har d blitt flera längre promenader som totlat gett mig 7 bonuspoäng vilket verkligen inte e helt fel! Så därför anser jag dem vara förbrukade med dagens matintag för å va på den säkra sidan :)

Totalt: 31 poäng
Motion: 7 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Auf Wiedersehen!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar