Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Dag 330

Då tar vi lördag å denna dagen hände inte mycket här hemma, dock firade vi jul lite i smyg hemma hos mamma å pappa eftersom vi inte vet ifall Andreas pengar kommer loss så vi kan fira jul i Sigtuna som e planen egentligen...
På dagen var d mer Morgan som blev plågad i form av bad å sen kamma å borsta pälsen vilket verkligen inte uppskattdes men han blev sååååå fin :)
Sen hos mina föräldrar blev d julmiddag som verkligen e NOM! I form av fläskastek, knaprigt svål, potäter, mumsig sås, dansk rödkål, broccoli å morötter.... Herregud vad gott d e! Sen blev d utdelning av julklappar samt litta mys framför sista avsnittet av Så mycket bättre sp d va en perfekt lördag kan jag säga :)
Mammas julklapp som jag blev mest nöjd med:

Matmässigt så gick d ju åt pipan men inte så fel ändå... Åt sterna från gårdagen som en kombinerad frulle å lunch å sen var d dags att äta julmiddag å herregud..., gott! Men jag e stolt att jag valde å va återhållsam å tänka normalt å inte låta ögonen bestämma mängden så d kändes supert!
Som efterrätt så blev d risalamalta eller hur man nu skriver d.... Å återigen, inte direkt en favorit men d hör till å jag äter alltid en liten klick, e bara grädden jag inte gillar annars e jag galen i risgrynsgröt :)
Min akilleshäl dök upp.... Mammas julgodis.... Så fram tills det kom fram så låg jag inom mina ramar men godiset pusha mig över kanten men men :) e glad å nöjd ändå samt totalt blev d 3 glas rött under kvällen vilket satt som en smäck!




Motionsmässigt så blev d inte mycket.... Dock blev d några promenader med jycken inklusive en lite längre sådan så totalt blev d 2 bonuspoäng vilket e bättre än 0 :)

Totalt: mycket poäng.... :)
Motion: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Bye bye!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar