Summa sidvisningar

fredag 9 december 2011

Dag 321

Så, torsdag, herregud vad veckan flyger iväg å dagarna också.... Sjukt att det REDAN e tredje advent snart. PANIK!!!!!! Herregud, nu trycker vi på paus för jag tycker d går för fort här.... Men men.
Idag har d inte blitt mycket gjort alls tyvärr men d beror delvis på att jag sov lite för länge å delvis att min dator som sagt blivit ockuperad så jag har inte hunnit göra klart LIA rapporten men hade tänkt å sätta mig å göra d nu för d e så små saker som ska fixas för att den ska bli klar så vi kan visa den för vår handledare på Akka i morrn då vi ska dit å avsluta vår LIA =) Ska käka lunch ihop vilket ska bli mys pys, tur jag sparat med bonuspoäng ifall vi nu hamnar nånstans där jag inte kan välja så viktväktar-smart....
Annars har d vart en skön dag, bortsett från regnovädret som börja nu ikväll... USCH! D gillar vi inte!
Min stickning börjar komma igång mer å mer tycker jag vilket känns skönt men där e fortfarande mycket kvar å alldeles för lite tid kvar men jag e snart halvvägs å d e alltid nåt =)
Fick paket idag som jag får fota å visa i morrn för just nu pallar jag inte, ska dessutom komma ihåg å fota hur vi har d här hemma som jag lovat för längesen men glömt igen för vissa här var nyfikna =) Förlåt! E jag som har en miljon saker å göra så jag hinner inte elelr så glömmer jag.

Matmässigt har d gått bra idag vilket känns skönt, känner att jag redan börjar komma in i rutinerna å hur jag ska tänka osv under dagen vilket känns skönt, en vecka till sen e vi back to normal känner jag =)
Frulle blev d alldeles för sent men men, d va gott å d blev flingor, mjölk, te å frukt som vanligt för 4,5 poäng.
Dagens lunch blev i sin enkelhet:
VV heta nudelsoppa å 2 knäcke med lite saltkött på för 4 poäng, d som förvånar mest e att d faktiskt mättar, soppa brukar inte mätta mig bara så här rätt upp å ner men jag märker ju att jag blir hungrig igen ganska snabbt efteråt så fullt bra mättnad e d inte men d funkar =)
På detta har d blivit 2 koppar kaffe för 1 poäng samt en proteindryck/shake för 2,5 poäng å nu ikväll har d blivit en middag som också blev väldigt enkel:
Lite kokta morötter, potatismos på lite lättmjölk å potäter samt en vårrulle på kyckling som totalt blev 6 poäng å väldans mumsigt!
Som kvällsmål har d blivit 2 koppar te samt en bit choklad å clementiner för 4 poäng å det ger mig fullpott för idag på 22 poäng =)

Träningsmässigt å motionsmässigt har d vart en skön dag =) Blev en promenad till mamma å pappa idag där jag å jycken busa å hade så skoj så å efter att vi vart hemma hos päronen ett tag så fick Morgan stanna där å vakta morfar medans jag å mamma åkte å träna. Ikväll blev d Aqua Tema å d va ett tufft pass kände jag! 4,5 bonuspoäng blev d för mina flåsiga minuter i poolen idag å sen var tanken att jag å Morgan skulle gå hem från pappa men d va ju sånt hemskt regnoväder med hård blåst så vi blev skjutsade hem =) Tacksamt kan jag tala om men tyvärr snuvades jag på min promenad hem men d får jag ta igen i morrn istället å för min enkla promenad till mina föräldrar så blev d 1,5 bonuspoäng så totalt idag har d blivit 6 bonuspoäng å d känns bra =)

Totalt: 22 poäng
Träning/motion: 6 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 28 st

"I'm siiiingin in the rain, I'm siiiiiiinging in the raiiiiiin!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar