Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2011

Dag 339

Då tar vi å bloggar om måndagen den 26/12 :) denna dag hände inte så mycket, vi kom i säng sent tyvärr vilket gjorde att vi sov längre än planlagt å kom upp vid 12 tiden å detta var dessutom dagen vi skulle resa hem igen.
Efter lite slapp, säga hejdå å packande så tuffa vi ner i vår lilla fina bil mot Skåne igen vid 14 tiden å var hemma ca 21:30 tror jag.
Skön resa ner, knappt nån trafik å bra väder bortsett från lite blåst å småregn å i Jönköping e d alltid lika vackert tycker jag, dag som natt:
Syns dåligt men fint va d med alla lampor å hur d e belägetVäl hemma blev d lite mys hos mina föräldrar som saknat Morgan å sen åkte jag å pappa å lämna bilen så vi slapp göra d på morronen då den vi lånat bilen av behövde den redan kl 7 dagen därpå.
Morgan var glad att få va hemma, han låg i hela 10 min å fnatta å snacka med sig sj via små grymtningar å fnysningar, ensam i vår säng.... Sötnöten :)
Jag skulle ha vägt mig igår, söndag den 25/12 men då jag knappast levt nyttigt så e svaret på frågan enkelt: jag e rädd :) så d får va för denna veckan, får se om jag vågar väga mig senare i veckan....

Matmässigt var d en allt annat än hälsosam dag... Eller ja, d kunde vart värre.
4 dubbelmackor med köttbullar å röbetssallad samt kalkon å senap på.
2 cheeseburgare samt en McFlurry Ballerina pepparkaka,
 2 stora latte å en vanlig kopp kaffe.
En halv donought, ett digestive kex, lite kalkon å sås på 3 knäckemackor å d tror jag va d hele för denna dag....

Motion? Nej.... Nej, nej å åter nej haha, några kortare turer med Morgan då vi stanna längs vägen men inget jag anser kan räknas ändå :)

Totalt: 22+ poäng
Motion: 0 bonuspoäng
Inga bonuspoäng å utnyttja denna vecka

Tjingeling!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar