Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2011

Dag 338

Så, då bloggar vi om juldagen som gick i julklapparnas tecken :) på förmiddagen var jag å Ine ute på äventyr med Morgan i d fina vädret å solen, får ju inte sitta inne vid fint väder på vintern inte!
Sen blev d slapp hemma tills Kristin å pojkvännen kom för att vi skulle öppna våra julklappar å jag å Andreas har tydligen vart snälla i år! Fick så himla massa fina saker så jag blev helt tagen å samtidigt skämdes jag sönder å samman då vi knappt hade bågra klappar å ge tillbaka men men, förhoppningsvis kan man ge tillbaka nästa år :)
Annars var d en superhärlig juldag, mysmiddag samt kvällen avslutades med god dryck å spel. Jag insåg ganska snabbt varför Andreas familj inte äger så många sällskapsspel, spelar sällskapsspel tillsammans eller spel som Buzz.... Helvete, trodde de skulle riva hela huset, alternativt döda varandra där vissa gånger :) men så är det då man är passionerad å det var väldigt mysigt oavsett ljudnivån å kul hade vi!


Matmässigt gick d si å sådär.... Började med nån knäckemacka med ägg å kaviar samt en kopp te å sen blev d en enklare lunch innan det var dags för paradnumret: kalkon!!!!! Riktig amerikansk baddare med stuffing å grejer. Mums kan jag bara säga er!!!!!!





Jag å Andreas fick Wishbone å jag vann =)

Tog två portioner samt lite vin till maten å sen blev d mest julgodis å lite senare kaffe å riskrem å saftsås till som var mumsigt värre!
Sen blev d mer vin å massa skratt :)

Motion blev d ca 35/40 min med Ine å Morgan i friskt tempo vilket kändes riktigt skönt! Fick hela 4 bonuspoäng för detta som känns som en droppe i havet mot allt jag tryckt i mig men ändå okej :)

Totalt: 22+ poäng
Motion: 4 bonuspoäng
Nada bonuspoäng å nyttja denna vecka

Ho ho holy crap I has nice presents!!!!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar