Summa sidvisningar

måndag 1 augusti 2011

Dag 192

Då hade vi måndag å dagen har faktiskt vart smidig =) Haft en lugn måndag där jag haft gott om tid för att göra klart smått å gott runt omkring mig för att underlätta för han jag vikarierar för så d blir lättare för honom inför bokslutet av juli månad =)
Hittade för övrigt en ny stad i Skåne idag:
Hmm....
Utöver detta så har dagen flytit på förvånandsvärt snabbt å jag e inte helt slutkörd men känner jag e trött, dock beror d på lite dålig sömn natten till idag. Hade nåt knasigt under ögonlocken som rev å irriterade ögat å jag fick inte bort d... Störigt som fan å d kändes som ett gruskorn eller liknande, pyttelitet å d satt preciiiiis där jag inte kom åt hur jag än försökte... Hoppas linsen som vart i ögat idag har hjälpt till å putta bort skiten så jag slipper d inatt....

Matmässigt dårå, jodå, har gått bra =) Började med lite lyx idag så d blev en latte på Espresso House för 2 poäng samt en frulle på special K med mjölk för 4 poäng.
Lunchen blev i all sin enkelthet 4 knäcke med makrill i tomat för 5 poäng samt lite frukt för 0 poäng.
Kvällens middag blev en goding:
Köttbullar med kokt potatis å lökgräddsås till pure viktväktarstyle =) Denna portionen blev 7 poäng å därmed 18 poäng so far idag så nu ikväll blev d en kvällsfika bestående av:
Lite körsbär för 1 poäng, en bit choklad för 3 poäng samt en kopp te för 1 poäng å därmed 5 poäng som totalsumma å en slutsumma för idag på 23 poäng å jag spar därmed ett poäng till mina bonusar =)

Träningsmässigt har d bara blivit min vardagsmotion bestående av 2 bonuspoäng för promenaderna till å från jobb =) Inklusive mitt poäng jag spar från dagens matintag så har jag en slutsumma på 3 bonuspoäng för idag så inte helt fel =)

Totalt: 23 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 3 st

Hej svejs, grus å gnejs!

2 kommentarer:

  1. Så lämplig avskedsfras med tanke på ditt öga. :) Har kommit fram till att Uxie nog är Helsingborgska för Oxie... :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe jupp, tänkte inte på d förräns du sa d =)

      Radera