Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Dag 212

Då vart d söndag å denna dagen var också väldigt soft trots vi vaknade till innan klockan ens slagit halv 12. Softade hemma framför TV:n men fram emot eftermiddagen så bar d av på äventyr! Målet var Helsingborg där Kristin så gärna ville träffa en viss person.... Jag visste av en ren händelse vart vi kunde finna denna person så vi begav oss iväg å efter en lagom promenad i fint väder så fick Kristin äntligen träffa den hon trånat efter:
Hon var så glad =) Henke Larsson "i egen hög person" eller, i alla fall så nära vi nu kunde komma den äkta varan =) Sen lunkade vi tillbaka å satte oss ner för å fika i Norra Hamnen som goa Kristin bjöd på å för min del blev d en cider samt en bit kaka =)
Sen blev d även en vända i Råå Hamn så Kristin fick se det också å när vi väl kom hem igen så blev d dags å fixa middag å även idag fick Ola flexa musklerna tillsammans med Andreas:


Kvällens meny bestod av återigen sallad, rostad potatis, grillad haloumi samt marinerad å grillad kycklingfilé =) MUMMA! Lite vin fick d även bli för å fira den sista dagen av mitt å Andreas sommarlov för dagen därpå knackade verkligheten på dörren igen....
Kvällen förlöpte med tv-tittande, lite film innan d fick bli kvällen =) Dagen därpå skulle Kristin å hennes kille tuffa vidare mot Tyskland som i sista stund blev ändrat till Danmark innan de vände skutan hemåt =)

Motionsmässigt så blev d ju en skön promenad som gav mig ca 4 bonuspoäng =)

Totalt: ??? poäng
Motionerat: 4 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Då tar vi resultat (inte mycket å redovisa men vi kör!)

Vikt: 95,1 kg
Minskat: 0 kg
Minskat totalt: 19,1 kg

Mått i midja: 114 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 15,5 cm

Kvar till delmål 4, tappa 20 kg: 0,9 kg
Kvar till delmål 5, väga under 90 kg: 6,1 kg
Står still (tekniskt sätt ökat men väljer å stanna kvar) så d har inte hänt så mycket men med start denna vecka sk a d bli ordning på torpet för jag kan äntligen få börja träna ordentligt igen!!!!! =)

Bye bye!

2 kommentarer:

  1. Oj, finns det en staty av Henke Larsson? Hade jag ingen aning om. Coolt :)

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur? Jag hade hört om d i tidning å så att de ville göra en staty av honom men jag fick aldrig med mig beslutet men då vi började på utbildningen så under vår teambuildningsvecka så var vår sista dag en dag med utmaningar vi skulle fixa under 2 timmar. D betydde en rundtur i Hbg. Vi skulle ta bild med vår grupps medlemmar framför kärnan, Magnus Stenbock. Diverse uppdrag å ett av dem var ta en bild på Henke Larsson å då sa folk: vi kan ju ta hans staty men ingen orka ta sig dit å jag visste inte vart den var men för ett par veckor sen så valde jag ju å knata runt i Hbg bara för d va fint väder å ta tillfälle i akt å motionera så jag tänkte att jag har aldrig vart på Gröningen eller ens gått på strandpromenaden. SÅ jag började knata å sen tänkte jag att jag lika gärna kunde gå hela vägen så d va en ren tur å händelse att jag upptäckte att hans staty stod där =) Så d va ren tur då Kristin så gärna ville träffa Henke =)

    SvaraRadera