Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Dag 210

Då tar vi fredagen! Detta var min sista dag på AKKA å jag fick fiiina presenter, d hade jag inte räknat med... Fick en rejäl ryggsäck, fleecejacka å handduk, fin kvalité så jag va glad. De hade tyckt jag funkat bra å jag var så välkommen tillbaka =)
Sammanfattning av min tid på AKKA:
Tyckte denne va gullig, en egengjord fraktsedel.... =)
Min trofaste vapendragare, SCANNERN!
Kommer inte sakna chaffisar som inte orkar sammanställa i siffror hur mycket de kört... Här e d okej men när de kört över 20 st på nåt då e d fan inte kul å sitta med trötta ögon å räkna streck.
Denna stora arkivlåda har jag gjort å reggat alla papper.... Den va tom då jag börja.....
Här inne satt jag =)
Efter jobb blev d till å köra raka vägen hem å d dröjde inte så länge innan Kristin å hennes kille anlände =)

Matmässigt så levde jag gott helgen som började =)
Frulle blev special K med mjölk å lunchen blev enkel, ytterligare en portion special K med mjölk samt 2 mackor:
På kvällen blev d vin å tacos:


Mycket gott! Sen under kvällen blev d även lite popcorn å snacka massa skit =)

Motionsmässigt så ja.... Nej =)

Totalt: ???
Motionerat: 0 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Tjing tjing!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar