Summa sidvisningar

fredag 26 augusti 2011

Dag 216

Då vart d torsdag å dagen har gått i smärtans å drogernas tecken.... Eller ja, smärtstillande men de e morfinbaserade så känslan man får e en lätt full sådan. Gillart inte, obehagligt som fan men jag får va smärtfri så det e värt d i slutändan, dock inget: operating heavy machinerie =)
Hade ju tänkt åka å träna idag men litade inte på min koordination så valde å stanna hemma, förhoppningsvis kommer jag iväg i morrn eller lördag istället =)
Annars har d inte hänt mycket, sov länge pga dåsighet av mina tabletter å sen har jag bara slappat hemma, åkte iväg till mina päron för att städa undan d sista av vår vistelse där samt tvätta allt vi använt plus lite till så mamma slipper allt för mycket då de kommer hem i morrn =)
Andreas va duktig å klippte gräset å Morgan slappa som vanligt, jycken åkte även i duschen å även d Andreas syssla för dagen då jag under dagen varit kallsvettig å svimfärdig till å från samt min buk e svullen som fan.... Ville bada min skrutt men d gick bara inte =(
Utöver detta så har d inte hänt så mycket idag, hade tänkt storhandla men pga dåsighet fick även d äventyret ställas in tills i morrn.

Matmässigt har d gått bra idag, men mycket e tack vare att tabletterna jag tar ger bieffekten för min del att jag blir illamående samt smärtorna i buken maskerar hungern ganska fint så d gick lätt idag =)
Började enkelt med 2 knäcke med leverpastej samt en kopp te för 4 poäng å som lunch fick d bli en skål special K med mjölk å lite lättyoggi för 4 poäng.
Middagen blev enkel:
Stekte pannbiffar å hade tänkt göra löksås till men ändrade mig å stekte upp lite lök, svamp, paprika å tomat. Lite gurka samt stekte potatis till =) Mycket gott å detta blev 8 poäng vilket ger mig 16 poäng so far så nu ikväll blev d en kvällsfika på 2 nektariner, en kopp te samt lite choklad för 4 poäng så jag stannar på 20 poäng för idag å spar 4 poäng till mina bonusar =)

Motionsmässigt har d blitt 3 ca 10 min promenader med jycken men nja.... Ska jag va snäll så kanske d gav mig 1 bonuspoäng för idag men räknar krasst då d inte va nån speciell hög fart jag promenerade i samt jag e osäker på om d ens va 10 min, men mellan 5 å 10 i alla fall å med mina poäng jag spar från maten blir d 5 för idag men pga frosseri i början av veckan så räknar jag inte med dessa så får udda vara jämnt =)

Totalt: 20 poäng
Motion: 1 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Bazinga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar