Summa sidvisningar

torsdag 4 augusti 2011

Dag 195

Då hade vi torsdag å denna veckan har flugit sin kos tycker jag... Med morgondagen inräknad så har jag endast 11 arbetsdagar kvar å sen får jag lite mini semester i hela 9 dagar =) Inte illa pinkat å välbehövligt så man hinner ladda batterierna inför mitt sista år i skolan... Känns helt sjukt att jag endast har 1 år kvar å sen ska man bli vuxen, ansvarsfull, utbildad.... USCH! Låter jobbigt.... Men men, nån gång får man väl vuxna till sig, eller?
Utöver att jobba idag så har d inte hänt så mycket.... Same old same old, fraktsedlar i mängder å lite telefonsamtal, lite glirningar över DHL:s fantastiska sätt de leder sin organisation... Ja, d gamla vanliga =)
Nu ikväll så har jag vart å handlat mat för veckan med mamma å nu sitter man å degar i soffan, för sent än en gång men men, e fredag i morrn så jag överlever nog. Ska hoppa till sängs snart tänkte jag...

Matmässigt har d gått bra idag, började med lite lyx, en kaffe för 2 poäng samt lite senare så blev d en skål special K med mjölk för 4 poäng samt en banan för 1 poäng. Lunchen blev gårdagens middag för 6 poäng å nu ikväll blev d en gammal goding som middag:
TACOS! Till detta så valde jag lite potatis rostade i ugnen istället för nachos =) Detta blev 8 poäng å därmed har jag 21 poäng än så länge så nu ikväll blev d lite körsbär samt en kopp te för mina resterande 3 poäng å därmed så har jag fullpott för idag på 24 poäng =)

Träningsmässigt har d endast blivit min dagliga motion på 2 bonuspoäng =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 7 st

Tooooodles!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar