Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

Dag 194

Då hade vi onsdag å dagen inleddes med en ofrivillig sovmorgon.... Jaja, ingen skada skedd med tanke på man har flextid så d går lätt att kompensera =)
Fick jobbat ifatt mig idag å återskapat den jävla Juli mappen jag råkade radera igår.... Dock finns en hel del till som jag inte vet hur jag ska göra med då det gäller augusti månad men men d ger sig väl =)
Utöver att jobba så har d inte hänt så mycket idag, jobbade till klockan 17 så va inte hemma förräns 18:30 så min plan om att gå ut å motionera innan jag gick hem föll ganska snabbt så d fanns ingen tid =( Annars blir middagen för sen osv osv å så slutar d med att jag antingen e trött som ett as eller försover mig igen för även om jag försöker så måste min kropp ha en viss mängd tid för å varva ner för att kunna gå å lägga mig =) Jag siktar varje kväll på att va i säng kl 21 å i skrivande stund så har d skitit sig än en gång =) För lägger jag mig 21 så kan jag med gott samvete läsa två kapitel å ändå kunna somna i tid å va lagom utvilda på morronen men d funkar som sagt sällan.... Man e inte nattmännsika för ingenting, tar fysiskt emot att gå å lägga sig när d fortfarande e ljus ute....

Matmässigt har d gått bra idag, frulle blev mina älskade special K med mjölk för 4 poäng. Dagens lunvch blev d sista av köttbullarna:
Lunchen blev hela 7 poäng å senare då man kom hem så blev d en middag bestående av:
En enkel middag bestående av stekt potatis i lite smör samt diverse kryddor. Till det stekt bacon å kokta morötter med lite gurka å tomat =) Väldigt gott, enkelt å endast 6 poäng som därmed ger mig 17 sofar idag å nu ikväll blir d en lätt kvällsfika bestående av en kopp te samt lite choklad för 7 poäng å därmed får jag fullpott idag med 24 poäng =)

Träningsmässigt har d bara blivit min vardagsmotion för 2 bonuspoäng =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 5 st

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar