Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Dag 209

Då får jag blogga ifatt... Ligger en vecka back =S

Vi tar torsdagen då, denna dag hände inte så mycket spännande. Jobb som vanligt på dagen å idag tog jag mig tid att dokumentera lite intressanta saker på kontoret, speciellt en sak som jag varje gång jag passerar tänker på Jönsson ligan å IKEA kuppen:


RÖRPOST! Rören påminner dock mer om torpeder än rör men men =) Denna fanns då terminalen byggdes och d var så de kommunicerade innan internet tågade in i vår värld. Nu har de tagit bort de flesta men två finns kvar efter att företaget som är i byggnaden över gården ville ha den kvar å d ville även logistik delen av AKKA så de två finns kvar =) Tyckte den va riktigt cool!
På kvällen blev d till att rusa hem för att packa samman allt mellan himmel å jord å flytta upp till päronens hus där vi skulle bo över helgen. Kristin å hennes kille skulle nämligen komma på besök så d blev smidigare å bo hos päronen, mer plats =)

Matmässigt så gick d någorlunda bra denna dagen, jag började bli riktigt less på allt faktiskt men jag försökte hålla mig.... Frulle blev hur som haver special K med mjölk för 4 poäng. Lunchen blev min goda paj för 9 poäng och på kvällen blev d i all enkelhet:
Potatiskaka som jag gjorde i stekpannan, bacon samt morötter å tomat till det för 6 poäng å väldigt gott!
På kvällen blev d lite choklad samt två små koppar te.... Glömde ta med min goa, stora temugg så d fick bli två små istället.... Hur som haver så tror jag att d hamnade på 23 poäng denna dag å därmed sparade jag 1 poäng till mina bonusar.

Motionsmässigt blev d enkelt, NADA! E så less på att promenera å då jag vet att jag den 25 kan få börja träna ordentligt igen så har jag inte direkt skuldkänslor för bristen på motion just nu.

Totalt: 23 poäng
Motionerat: 0 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 7 st

ADIOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar