Summa sidvisningar

söndag 28 augusti 2011

Dag 217

Då bloggar vi ifatt oss =)
Fredag börjar vi med å denna dagen började lugnt med kaffe å skola, vi hade föreläsning av författaren till vår logistik bok:
Mycket bra å få en genomgång av boken som en liten extra förmån =)
Sen efter skolan så blev d till å hämta skitungen Morgan som fått vara hos sin tjej Shelby i Landskrona å efter lite bus i rastgården blev d till att åka till Råå å hämta päronen som kommit hemf rån sin semester =) De hade vart i Tyskland bl.a. å jag bad mamma om nån flaska vin, kanske nån bag in box å fick:

Föräldrar har verkligen en förmåga att avrunda uppåt...
Sen vart d dags för mig å åka till Malmö å taggning var hög inför The Arks spelning denna kväll!!!! Först blev d förfest hos Monica:

Spelningen var fantastisk! Tyvärr blev alla bilder lite halv cp men jag å Monica fylleshoppa biljetter till deras spelning på Mejeriet i Lund i september så jag utgår ifrån att jag får chansen till bättre foton då =)



Filma som en tok men videorna vill inte föras över hit... =(

Matmässigt så ja.... Sket fullständigt i allt vad diet hette =) Blev massa gott å levde som en drottning kan jag säga =) Dock inget direkt överflöd (må hända ett smått överflöd av vin men men) Åt d jag ville men bara så jag blev mätt å inget svullande så jag e nöjd.

Motionsmässigt så blev d faktiskt en hel del promenerande, gick från Värnhem till Stortorget så jag tippar på att d blev minst 30 min promenerande i Malmö samt trappträning hos Monica =) Så jag tror jag kan tillgodoräkna mig 4 bonuspoäng för kvällen som inte e helt fel men allt konsumerades ändå =)

Totalt: ??? poäng
Motion: 4 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Calleth you, cometh I!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar