Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Dag 215

Då var vi äntligen i kapp! Onsdag idag å dagen har spenderats hemma i lugn å ro med nåt enstaka inslag av pluggeri....
Njuter av att vara ledig, får ju delvis min semester nu så jag klagar inte =)
Dock lite duktig har jag varit idag, har vart å skaffat mitt älskade träningskort å d blev även en premiär för första träningspasset =)

Matmässigt har d gått bra idag, frulle blev precis som gårdagen:
Special K med mjölk samt nektariner å en kopp te för 5 poäng å dagens lunch blev potatis, kokta morötter samt en burk makrill i tomat för 5 poäng.
Kvällens middag blev min älskade paj som jag tyvärr inte fick nån bild på.... Men d blev med skinka som tillbehör samt en liten sallad för 9 poäng.
På träningen så tog jag en smoothie som bestod av banan, avocado, vaniljyoggi samt honung:
Mycket gott! Tippar på att smoothien gav mig 4 poäng å d ger att jag hittills idag har förbrukat 23 poäng å nu ikväll så kommer d bli en kopp te samt lite choklad för 3 poäng som gör att jag drar över med 2 poäng som jag tar fårn min träning =)

Träningsmässigt kan vi börja snacka om numera =) Slut med motion! Idag körde jag mitt första pass på Filborna Arena å det blev Aqua Combat, vattenbox kan man säga, riktigt skoj å riktigt klurigt å jobbigt! Svårt för jag ville flyta runt, hade svårt å få kontroll över kroppen å få den att lyda.... Å flåsigt å jobbigt med vissa övningar där man verkligen kände hur man använde kroppen, trots slowmotion feeling. Så 55 min pass ger mig 8 bonuspoäng å dessa kommer jag inte räkna med med tanke på hur mycket jag slappat denna veckan.

Totalt: 24 poäng
Tränat: 8 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Tjingelong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar