Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Dag 214

Då tar vi tisdagen =) Denna dag spenderades hemma då vi inte har några lektioner tisdag, onsdag å torsdag så d blev avkoppling i hemmets lugna vrå.
Morgan var fortfarande helt slut från gårdagens bravader med Shelby:
Han fick kissa på måndagen vid ca 17:30 å sen kom han inte ut förrän klockan va 07:30 på tisdags morgon..... Nån va trött! Vi fick fan inte liv i honom..... Men trots detta så va han slö även denna dag också =)
Utöver att slappa å må gott hemma hände inte så mycket under denna tisdag...

Matmässigt var jag duktig, måste ju *suck* så frulle blev som i vanlig ordning:
En kopp te med en skål special K med nektariner =) Mycket gott å detta blev 4,5 poäng då jag inte hade någon honung i mitt te.
Dagens lunch blev i all enkelhet 4 knäcke med makrill i tomat samt en kopp te till även denna gång utan honung å därmed 5,5 poäng.
Kvällens middag blev:
Råriven potatis som jag stekt på i stekpanna, kokta morötter, stekt lök samt lätt stekt skinka. Detta blev 7 poäng å hittills idag har jag då 17 poäng så under kvällen blev d även några knäcke för 4 poäng, en kopp te samt lite choklad å därmed stannar jag på 24 poäng.

Motionsmässigt har jag vart kass även denna dagen.....

Totalt: 24 poäng
Motionerat: 0 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Hej svejs, grus å gnejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar