Summa sidvisningar

måndag 15 augusti 2011

Dag 206

Då hade vi måndag å vilken typisk måndag d kan va.... Dock börja den relativt gött, fick skrapa ihop alla småslantar här hemma å ville köpa en latte på Espresso House, dock saknade jag 2 kr men baristan sa de magiska orden: äh jag bjuder på de där sista 2 kronorna =) Så jag fick en latte i alla fall =)
Annars så har d vart en lugn dag på jobb, fraktsedlar å papper, papper, papper....
Efter d vart d rätt hem, orka inte gå en extra runda då jag hade grymt ont i mitt knä =( Så jag va fuskig å tog brum brum bil för å vattna blommor.... Gjorde ju ont så jag höll på å gråta bara att gå i trappan så nja, våga mig inte ut på nåt längre äventyr.....

Matmässigt har d gått bra idag, började dagen med min latte för 1 poäng å på det blev d en frulle på special K med mjölk å det blev 4 poäng.
Dagens lunch blev min mumsiga paj:
Gjorde pajen vegetarisk å har kött vid sidan om så blir d smidigare å räkna poäng =) Pajen i sig själv e 7,5 poäng å sen tog jag skinka för 0,5 poäng idag så d blev 8 poäng totalt å till det lite sallad =)
Kvällens middag blev samma som gårdagen:
Å detta blev 6 poäng å därmed har jag hittills idag 19 poäng så nu ikväll så blir d ett litet kvällsfika bestående av en kopp te samt lite choklad för 4 poäng å därmed stannar jag på 23 poäng idag å spar ett poäng till mina bonuspoäng.

Motionsmässigt har d blivit min vardagsmotion för 2 bonuspoäng å tillsammans med det poäng jag spar från maten ger mig 3 bonuspoäng för idag.

Totalt: 23 poäng
Motionerat: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 6 st

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar