Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2012

Dag 513 (Dag 89)

Så, söndag å mysdag för mig då jag får äta massa gott gott =)
Dagen i övrigt har varit lugn å rätt oproduktiv, det enda produktiva som skett e att jycken fått bada å luktar numera nyschamponerad istället för "hund" lukten (som jag för övrigt äääälskar, luktar så gott) å en långpromenad har ägt rum. Sen blev d inte så mycket mer:
nybadad skitgris =)

Matmässigt så har d som sagt varit en ätardag och det var inte meningen men det blev mer än jag tänkt å vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i för jag är inom mina ramar å jag har ett tufft träningsupplägg för veckan som kommer så alla de små kalorimonstren jag frossat i idag lär gråta blod då jag sparkar ut dem ur kroppen under veckans gång =)
Frulle blev min gröt som vanligt för 4 poäng å sen kom där lite gott gott emellan:

285 g lösgodis för chockerande 35 poäng å cheese doodles crunchy 160 g för 26 poäng *woops* men gott! Jag har aldrig varit ett fan av lösgodis men jag va så sjukt sugen på d i veckan så d fick bli veckans mums mums ihop med cheese doddlarna =)
På detta blev d 2 koppar kaffe för 2 poäng å sen en middag:
stekte kylling, makaroner, majs, tomat å lök. Enkelt å gott för 9 poäng å nu som avslutning blir d en kopp te å lite frukt kanske för 1 poäng =) Jag har totalt 77 poäng å nyttjar hela min veckobonus idag. Det var just veckobonusen som det var meningen med att spara lite av inför midsommar men jag har noga planerat midsommarhelgen, mat för både morron, lunch å kväll så jag har vad jag ska äta, jag behöver inte gissa. Dessutom blir det ingen alkohol alls, jag väljer mina tillfällen om jag nu e sugen å jag e inte sugen för jag tycker inte att det e värt kalorierna utan spar det hellre till jag ska fira att vi får ny lya å min examen =)

Motionsmässigt var tanken å jogga men hittade inte peppen för d men tvinga mig ut på en rask promenad med jycken på 50 min å vi gick från båten i Råå där vi myst med mina päron lite:
vi tog oss även tid att kasta sten så här ser ni en lycklig skit med sin älskade sten, sekunderna innan taskiga jag snodde den =) Min 50 min promenad ger mig 4 AP å det e bättre än ingenting å det va en skön å svettig promenad som gjorde gott!

Totalt: 77 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 4 st
Ingen veckobonus

Då tar vi d roliga, RESULTAT!!!!!!

Vikt: 75,8 kg
Minskat: 0,9 kg
Minskat totalt: 38,4 kg
Minskat under 100GD: 7,6 kg

Mått i midja: 94,5 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 35 cm
Minskat 100GD: 5,5 cm

Dessutom var det den 14 juni dags att mäta hela kroppen som jag gör varje månad:

Midja: 94,5cm                Minskat: 38,4 cm
Höft/rumpa: 104,5 cm    Minskat: 20 cm
Överarm: 30,5 cm          Minskat: 5,8 cm
Vad: 36,5 cm                  Minskat: 5,5 cm
Hals: 33 cm                    Minskat: 4 cm
Bröst: 96 cm                   Minskat: 15,5 cm
Lår: 52 cm                      Minskat 10 cm

Orginalmåtten är inte från start, Dag 1, utan bara magen/midjan är från allra första början. De andra måtten är med start den 14 augusti 2011 och jag har totalt tappat hela 99,2 JÄVLA CM! över hela kroppen.... 0,8 cm till å jag har förlorat 1 meter i omfång på min kropp sen jag började mäta ordentligt å jag misstänker det e ännu mer om jag mätt allt från allra första början. Wow.... Helt otroligt!!!!!

Kvar till delmål 9, gå ner 40 kg å väga 74,2 kg: 1,6 kg
Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 3,8 kg
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 6,6 kg

Jäklar vilken vecka! Jag e såååå jäkla glad å har vind i mina segel, denna veckan så är planen att träna röven av mig å jag ser verkligen fram emot att få jogga runt på Hven i midsommar =) Planen är minst 2 löppass, ett hejdundrande gympass å sen så långa å många PW:s jag bara orkar å hinner med. Planen är att träna in 50 AP totalt denna vecka för att kompensera att jag käkade hela veckobonusen idag för nu e det bara 1,6 kg kvar till delmål 9 och det är även mitt sista viktnål för HGD (Hundra Grymma Dagar) som slutar den siste juni så nu jäklar ska fläsket dallra å varenda muskel ska få veta att de lever!

Peace out folks!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar