Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2012

Dag 512 (Dag 88)

Då var det äntligen lördag, inte igår som jag trodde, utan idag =) Dagen har varit lugn, inte gjort så mycket utan mest myst hemma å tagit en liten paus från packandet å sorterandet.
Har varit på långturer med jycken å myst med päronen uppe hos dem, en lugn å skön dag med andra ord. Önskar jag kunde utveckla mer men har inte hänt så mycket så då känns det dumt å svamla om saker som inte är så relevanta =)

Matmässigt har d varit en bra dag, började dagen som vanligt med min gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d 2 koppar kaffe för 2 poäng å väl hemma igen så var d dags för lunch:
tonfikslådan å idag var d faktiskt värre å äta den. Vände sig i munnen flera gånger så vi får se om jag äter resten för det känns liksom fel att trycka i sig mat som inte är god bara för att.... Nåväl, 7 poäng för lunchen å sen blidde d lite för sent för en hel måltid igen så jag valde en lätt middag idag igen:
4 knäcke med 2 stekta ägg å sen bara lite smör å gurka på dem andra, enkelt, gott å 10 poäng.
Nu ikväll blev d mitt vanliga å älskade kvällsmål:
Kvarg med mitt proteinpulver choklad & hasselnöt från Fitnessguru samt en banan å te till för 5 poäng å jag hamnar på 27 poäng å full pott =)

Motionsmässigt så var d påväg  att bli en slappedag men jag tog mig i kragen efter att den kvava luften släppt lite. Först provade jag på en PW med jycken upp till mina päron men d va lite för kvavt för oss båda men där fick vi i alla fall 15 minuter som gav mig 1 AP.
Sen vid 20-tiden så begav vi oss ut igen å då var d skönare väder å där blev det en PW på 30 svettiga minuter som gav mig 3 AP å det hela avslutades med ett rejält styrkepass ute på balkongen där jag körde igenom hela kroppen å det gav mig 1 AP. Totalt idag har det alltså blivit 5 AP å det känns gött =)

Totalt: 27 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 20 st
Ingen veckobonus kvar

Hasta la vista!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar