Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Dag 509 (Dag 85)

Då var d onsdag å idag har jag också fått en del gjort här hemma, idag var d badrummets tur å jag har fått packat ner å sorterat allt utom den tvätt som väntar på att tvättas. Rätt mycket som kunde slängas å d va en lovely feeling =) Har nu kunnat använda många helt nya trosor som jag köpt innan med de har inte passat trots rätt storlek, skillnaden var att detta var fortfarande "fina" trosor med tryck å liknande å inte de här vanliga "mormor" trosorna med bra elasticitet för de var de enda jag kunde använda men nu kan jag ha fina igen å d känns sååååååååååå skönt å kunna slänga alla dessa fula mormortrosorna =)
I morrn ska d tvättas å då får jag sorterat igenom resten å ska även ta resten av hallen å sen är det hälften av lägenheten kvar som ska fixas å sorteras tills lördag då vi får låna bil å ska åka på tippen å slänga en massa skit. Har hittills slängt nästan 2 sopsäckar å har 2 sopsäckar fulla med kläder till Myrorna, känns så skönt i själen att slänga en massa skit, dessa kläder har, utan att jag vetat om det, tygnt ner mig å jag känner mig lättare nu efter att ha fått slängt en massa.
Sen har jag varit nere hos päronen i båten där Morgan hittade ro från all packning, han blir så nervös då jag packar nåt, spelar ingen roll om det är en träningsväska, skolväska, flyttlåda eller semesterväska, han blir orolig, ska vara med å jag trampar lätt på honom för han blir som en igel, ska helst va under mina fötter å e rädd för att jag ska glömma å ta honom med mig till vad det nu e jag packar *haha* har sagt åt honom att han kommer aldrig kunna spela poker, jycken har världens sämsta pokerface =) Så han va glad å få slappa utan en massa packning:
En skön dag =)

Matmässigt var d också en skön dag, slappade lite å var inte så strikt å ändå lyckades jag hålla det nåt så när å d känns så jävla gött!
Började dagen med min gröt på 4 poäng å frukt å sen blidde d 2 koppar kaffe för 2 poäng å hos päronen blev d en enkel lunch:
2 wasa solruta med en burk makrill i tomat för 9 poäng å väl hemma blev d en enkel middag pga att klockan blev sent:

gröt för 3 poäng med frukt å till det 2 knäcke med ett kokt ägg å lite senap (hade ingen kaviar *sad face*) å d hela blidde 8 poäng å som avslutning på kvällen blidde d en skål med min kvargblandning med proteinpulver, te å en banan för 5 poäng å jag landar på 28 poäng å nyttjar 1 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt har d också varit en skön dag =) Vaddå upprepa mig? Blev först en rask promenad upp till päronens hus där vi mötte upp med mamma å åkte bil ner till båten i Råå å sen gick jag å Morgan hem igen:
Idag blev d ingen badning på jycken men vi busade å hade d mys pys hela vägen hem å promenaden i flåsande, raskt tempo blev 45 min så 1 timme totalt som ger mig 5 AP å väl hemma körde jag lite styrkeövningar å jag fixade hela 8 armhävningar på tårna i ett svep =) Wohooooo!!! "Bara" 12 kvar till mitt mål att fixa 20 st i ett svep =) Mitt styrkepass gav mig 1 AP å totalt ger d mig 6 AP vilket känns riktigt nice!

Totalt: 28 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 10 st
Veckobonus kvar: 20 poäng

Adios!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar