Summa sidvisningar

måndag 4 juni 2012

Dag 498 (Dag 74)

Då tar vi å bloggar ifatt, var så trött då jag kom hem igår lördag så d blir å ta lördagen nu =)
Dagen började som alla andra dagar men en sak va annorlunda, jag kände sug i kroppen efter att få gymma å hade egentligen andra planer men ändrade om för känner jag, världens latmask, sug efter gym då e det bäst å utnyttja den känslan =)
Sen blidde d hem, äta å dusch, klä sig å sminka sig i superfart för att sen sticka till Landskrona där vi skulle fira Elins födelsedag:




Lite festfolk, sen har ni Elins goa kise Othello å sist kvällens outfit, en skjorta jag inte kunnat ha sen 2007, stretch å storlek 40 =) Me happy! Väldigt trevlig kväll å då jag körde så vart d vatten för egen del å vi var väl hemma runt halv 12 å jag va helt slut, det tär på kroppen å festa loss när man e gammal *haha*
En mycket trevlig dag å kväll å tack för en trevlig kväll Elin!

Matmässigt så valde jag å nyttja min veckobonus, det som resterade av den =) Började dagen som vanligt med gröt å frukt för 4 poäng å på väg hem från träning blidde d:
detta blidde 4 poäng å väl hemma kom en snabb å enkel lunch:
Lite kött, fläskytterfilé å två rågmackor med lite färskost, sallad å tomat å d hela blidde 10 poäng å på festen blidde d lite:
nachochips! Mycket gott å d slank även ner lite grönsaker då Elin tidigare haft tacokväll å även ett tortillabröd å väl hemma igen så blev d 2 mackor till med färskost å kalkon samt tomat å även lite choklad för mina sista poäng å landar på 46 poäng för dagen å det e nästan resten av veckobonusen men eftersom det e lördag så anser jag allt va förbrukat =)

Träningsmässigt har d vart en grym dag, jag vakna som sagt med ett sug efter att få gymma så sagt å gjort begav jag mig dit å d blev ett pressat å stressat pass men även mycket effektivt =)
Efter lite uppvärmning på löpband så blev d effektiva 35 min där musklerna fick lite smisk å det hela gav mig 4 AP vilket känns grymt =)

Totalt: 46 poäng
Tränning: 4 AP
AP totalt: 32 st
Veckobonus kvar: 0 poäng då det e lördag =)

Dansa...... Pausa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar