Summa sidvisningar

tisdag 12 juni 2012

Dag 507 (Dag 83)

Idag hade vi måndag å dagen har varit relativt produktiv tycker jag, haft mitt mys i soffan tillsammans med mitt älskade Criminal Minds å sen hann jag faktiskt inte med så mycket mer utan sen blev jag hämtad å åkte ner till mina päron i båten där vi snackade å umgicks lite innan jag begav mig hemåt igen med jycken. Vi tog oss en promenad hem istället å där var en st glad jycke som fick bada å busa:
Väl hemma var d dags å sätta igång med att förbereda inför flytten å jag e rätt nöjd med dagens verk, rensat ut hela sovrummet, plockat ner gardiner, gardinstänger, tavlor, hyllor osv osv samt tömt garderoben å rensat igenom alla kläder i min del av byrån så d känns gött =)

Matmässigt så har d vart en skön dag, började med min gröt som vanligt å frukt för 4 poäng å sen blev d en nödlösning till lunch då jag inte orkade fixa nåt:
4 rågmackor med färskost 11% samt kalkonpålägg å gurka för 15 poäng å sen blidde d även 2 koppar kaffe för 2 poäng å väl hemma blev d ännu en nödlösning till middag:
kokte potatis, morot å plasternacka som fick vändas runt i en egenkomponerad sås av lite kvarg å sweet chilisås =) Mycket gott å som proteinkälla fick d bli ett ägg som fick bli äggröra å som fick åka ner ihop med rotfrukterna å sallad som blev 7 poäng.
Som kvällsmål så hade jag tänkt mumsa på kvarg å proteinpulver men klockan hann bli mycket så d blev lite frukt å en kopp te istället för 1 poäng å jag landar på 29 poäng å eftersom mitt nya dagsantal i poäng är 27 så innebär detta att jag nyttjar 2 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt var d svårt å komma igång men jag fick tummen loss å det blidde en långpromenad med jycken. Raskt tempo i sand å det blev 45 min totalt å va gött svettig då jag kom hem så även om min average pace va rätt hög för PW (12/11 min) så kände jag att d flåsades å svetten lackade efter ett tag så jag väljer å ta det hela som en rask promenad å d ger mig 4 AP, ingen direkt höjdare men bättre än inget alls =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 4 st
Veckobonus kvar: 23 poäng

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar