Summa sidvisningar

fredag 8 juni 2012

Dag 503 (Dag 79)

Då bloggar vi om torsdagen idag då =) Dagen har varit lugn men inte min mage, herregud, ett tips jag hörde för första gången i Jurassic Park stämmer fan i alla väder: when you gotta go, you gotta go.... Kändes som magsjuka där ett tag så d blev en orolig natt, sov länge å sen har d mest degats i soffan. Lilla Shelby bus har varit här idag så Morgan har varit lycklig pojke kan jag ju säga =)
Sen har jag vart å veckohandlat å lyckan jag kände då jag såg följande i grönt å fruktavdelningen är obeskrivlig:
KÖSSEBÄR!!!!! Till rimligt pris dessutom, inga 199 kg kilot här inte utan 40 spänn, samma som de svenska hubbabubbarna så det var taget! Tänk att nåt så enkelt kan göra en hel dag?
Sen såg jag de fått in en till sort av mitt favoritte så d ska bli spännande å prova:
blåbär, låter gott men vi får se.... Ska prova nu tänkte jag =)
Annars har d inte hänt så mycket mer utan slappat hemma i soffan å har fått dille på Criminal Minds så sitter å kör ett litet maraton =)

Matmässigt har d också varit en skön dag, började med frulle på 4 poäng, gröt å frukt i sin vanliga ordning (vaddå vanemänniska?) 4 poäng för det å sen kom en lunch i all sin enkelhet:
det sista av min scounespizza för 19 poäng å mumma gott! Dagens middag blev samma som gårdagens men glömde brödet så d blev bara hamburgare, sås å grönsaker men d va gott ändå å just nu har min Viktväktarapp flippat loss totalt så jag uppskattar att brödet är 2 poäng så middagen blev 6 poäng.
Sen kom 2 koppar kaffe å valde att skippa kvargproteinmellanmålet/kvällsmålet å hade tänkt choklad men jag tog istället min akössebär å nu blir d en kopp te så för kaffe å te blir d 3 poäng å jag landar på 32 poäng å nyttjar 4 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt har d varit en lugn dag, hade tänkt åka å gymma å ta överkropp bara pga lite lätt möra ben *hehe* men kände att kroppen ville ta d lugnt så tog mig en PW istället å den visade att vila va rätt drag för d va lite tufft faktiskt! 20 min PW ger mig 2 AP för idag å det e inte mycket men bättre än ingenting så d känns bra å jag e nöjd, lever fortfarande på ruset från igår å löpningen *hihi*

Totalt: 32 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 31 st
Veckobonus kvar: 10 poäng

Farewell!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar