Summa sidvisningar

fredag 22 juni 2012

Dag 517 (Dag 93)

Så, torsdag å idag har det fokuserats på att må bra, punkt slut. Jag har varit lite effektiv, tvättat allt vad sängkläder heter, inklusive täcken å kuddar så det e rent å fräscht inför flytten på TISDAG!!!! Shit, e helt overkligt att på tisdag kl 08:30 får vi nycklarna =)
Så som sagt, tvättat en massa idag å även packat för i morrn bär d iväg till päronen på Hven där det blir vårt vanliga midsommarfirande å en helhelg på denna fina å underbara ö.

Matmässigt så har jag som sagt kört på det jag känner för men har fortfarande försökt å tänka logiskt å inte "överäta" bara för att jag kan utan det ska vara motiverad mat, mat som tjänar ett syfte å inte bara för att det e gott.
Frulle blev min gröt med frukt för 4 poäng å sen valde jag å köra en enkel å god lunch:
4 havreknäcke med smör, 2 ägg å ca 4 msk Kalles kaviar =) Detta blidde 21 poäng, sjukt mycket men det e Kalles fel =)
Middag blev en goooood å enkel sådan:
kebabsallad emd bröd å pytte lite sås för 10 poäng å nu ikväll tog jag mig en kopp te å resten av brödet å även en burkcola för totalt 9 poäng å jag landar på 44 poäng å nyttjar 17 poäng från mina träningspoäng.

Motionsbiten har inte varit den bästa, har som sagt haft noll energi men nu på kvällskvisten tvinga jag mig ut tillsammans med jycken på en rejäl promenad som gav mig 3 AP. Känns skönt även om jag hade behövt köra på ännu tuffare men har planer att få springa en skön å rejäl runda på Hven =)

Totalt: 44 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: -10 st
Ingen veckobonus

Bon voyage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar