Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Dag 510 (Dag 86)

Så, torsdag å torsdag är handledag å så blev d =) Utöver det har jag inte lyckats med så mycket. Fått packat å sorterat liiite till å ska försöka få till med lite mer ikväll, vi får se.
Annars har d vart Criminal Mind mys i soffan å sen en tur ner till päronen där d blev kaffemys å gött snack.
Dessutom har jag idag köpt ny BH, 75D! Ny storlek å jag började på 90D.... Den sitter lite tight men samtidigt så e 80D för stor så jag e i ett härligt mellanting...
Sen avslutades dagen med en strand PW hem från båten med en lycklig vovve som fick jaga stenar å busa å ha sig:
Lycklig skit =) Fick släpa honom hem från stranden sen... Han har massa energi där på plats men så fort koppel åker på å jag börjar gå hem så e han låååångt bakom mig, tungan ute å ser olycklig ut men man kan inte få va på stranden hela tiden, man måste hem ibland å vi kommer snart tillbaka för mer bus =)
En skön dag, om än lite höstig å ikväll kom jag på att jag nog ska starta en till blogg, en inredningsblogg för vårt nya hem =) Där kommer jag beskriva processen från att vi får flytta in i en heeeelt sprillans ny lya å hur vi sakta får format den till vårt hem. Ska faktiskt börja redan ikväll tror jag så kan ni sen följa å se hur det sakta växer fram.

Matmässigt har d vart en skön dag, började som vanligt med min gröt å frukt för 4 poäng å sen blev det en enkel lunch:
kokade kyckling som jag sen slängde ihop med lök, sockerärtor å tomat i en stekpanna å sen i med kokta makaroner med härliga kryddor å voilá! 10 poäng å snuskigt gott =)
Sen blev d 2 koppar kaffe för 2 poäng å sen en enkel middag då det blev sent innan jag kom hem:
2 rågmackor med machesallad å på d 2 stekta ägg å gurka samt en nektarin till för 11 poäng å nu ikväll som avslutning blir d hubbabubbar med en kopp te för 1 poäng å jag landar på 28 poäng å nyttjar ett poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt e jag också nöjd, blev återigen en rask promenad/PW från båten hem å idag blev d lite extra för när jag va nästan hemma, hade väl 20 min kvar å gå så ringde mamma å jag hade råkat glömma å lägga av deras bilnyckel... Woops! SÅ d va bara å vända å PW:a tillbaka för å möta pappa som kom på moppen så mamma kunde köra till jobbet nu ikväll.... Jaja, tur i oturen så löste d sig men usch vad jag fick dåligt samvete över hur glömsk jag e ibland!
Dagens promenad började i Råå:
Å målet var:
destination eller ja, Rydebäck börjar där strandkanten börjar gå ut igen, man ser Rydebäcks stora badbrygga från Råå men d syns dåligt på kameran.... Å sen tog jag en bild då vi kom till Rydebäck å spanade mot Råå:
En riktigt skön å svettig samt flåsig promenad =) Å tack vare att jag fick vända så blev d 1 timme å strax över 5 km som ger mig 5 AP å d känns göttigöttgött!

Totalt: 28 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 15 st
Veckobonus kvar: 19 poäng

Farewell!




3 kommentarer:

  1. Jupp =) http://inredningswannabe.blogspot.se/ fortfarande under lite konstruktion men känner denne kommer bli annorlunda, inget jag skriver varje dag utan bara när jag sysslar med nåt å det känns spännande för det e nåt nytt så ska bli spännande å se hur d utvecklar sig =)

    SvaraRadera