Summa sidvisningar

onsdag 13 juni 2012

Dag 508 (Dag 84)

Idag hade vi tisdag å dagen har spenderats med hundmys i kvadrat, lilla Shelby bus var här idag:


mys i massor =) Utöver detta har jag fortsatt att rensa å försöka packa så mycket som möjligt å idag stod klädkammaren på tur å där var ju skit från golv till tak... Mina helt absoluta favoritfynd var bl.a. en förstörd skärbräda från vår tid i Landskrona som jag vet vi sa vi skulle slänga å hur sjutton den lyckats hitta ner bland flyttkartonger å sen in å vår KLÄDKAMMARE hade jag velat ha ett bra svar på... Nästa fynd så ja, kanske har Andreas en poäng men jag menar mer att mitt beteende skapar underlag för lite roligare vardag å det är att jag har en tendens att stoppa udda grejer i mina väskor, eftersom jag sen inte använder väskor sååå ofta så glöms saker bort å varje gång jag använder en väska jag inte använt på länge så e det lika kul varje gång att rota igenom den å se vad jag hittar å i dag hittade jag i en väska en tom ölburk, skratta gott då jag hitta den.... Minns faktiskt var å när å hur den hamna där men sen har jag gllömt å tömma den å ja =) Nästa roliga fynd var från en väska jag vet jag använde då jag tog studenten å jag vet jag använt den fler gånger men i den hittade jag mitt busskort som vi fick som bodde långt från skolan av Landskrona kommun, mitt gymnasiekort från 2002 *haha* Andreas får säga vad han vill, jag kommer inte sluta med detta beteende för det e så kul varje gång jag börjar använda en ny väska å se vad som finns i. Jag kan tillägga att jag har för vana att alltid ha en penna i den väska jag använder för stunden å på senare tid har jag kännt att jag har ju snart inga pennor mer men ja... Nu har jag pennor kan jag säga efter att ha gått igenom gamla väskor... Hitta 15 st!
Rätt produktiv å unbderhållande dag med andra ord som varvats med hundbus å Criminal Minds =)

Matmässigt har d vart en skön dag som börjades som vanligt med gröt å frukt för 4 poäng å sen kom en lunch bestående av:
pastasallad med torsk, mycket gott å det hela blev 10 poäng å kvällens middag blev i all sin enkelhet:
stekte lite kokt nypotatis, sockerärtor å lök å till blev d 2 ägg å en rågmacka, mycket mumsigt å d blev 10 poäng å som kvällsmål blev d min kvargblandning med te för 5 poäng å jag landar på 29 poäng för idag å nyttjar 2 poäng från min veckobonus.

Träning å motion har d inte blitt mycket av med idag, hade tankar på löprunda men nej, jag e lat idag å jag har faktiskt lite dåligt samvete över d för vill jag resultat, ja då får jag jobba för dem. Jag får inte de resultat jag vill ha genom att sitta på röven men jag vet inte om d har med mensen å göra eller vad för jag känner mig "kraftlös" denna vecka, ingen *oumpf* i kroppen, inget jävlar anamma men jag hoppas jag kan tvångsstarta det under veckans gång. Jag har som sagt organiserat å packat å gått en tur med två busfrön men detta e inget jag räknar så jag ser på morgondagen å vad den kan tänkas komma med =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 4 st
Veckobonus kvar: 21 poäng

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar