Summa sidvisningar

tisdag 5 juni 2012

Dag 500(!) (Dag 76)

Idag har vi måndag å således dag 500! Shit pommes frites, jag har hållt på med detta i 500 dagar å det känns overkligt för upplever det inte som så lång tid. Känns som det var i år jag började min resa, det känns inte jobbigt men det beror delvis på att jag kommit in i mitt flow igen med kost å träning, visst vågen e fortfarande sur å tvär å vägrar gå neråt men måtten visar att jag går ner å minskar så jag e nöjd. Idag så ville jag peppa mig sj lite extra å ville ta en bild med måttbandet utdraget till det mått jag startade på dag 1, nu ser d sjukt mycket ut för jag håller med en hand så tänk på det, det är inte lika "wow" som d ser ut, hade jag hållt med två händer blir d lite mindre men ändå:
jag sträckte lite extra på mig efter det här =) Då, 129,5 cm å idag klockar jag in på hela 95 cm å måttet är över magen å jag skulle tro min midja har ännu mer drastiska förändringar men tyvärr mätte jag aldrig midjan av den enkla anledning att när jag börja va jag som en fyrkant, midjan var obefintlig så för att få bästa mätresultat fick ju riktlinjen bli naveln så jag mäter magen egentligen men benämner det midja lite felaktigt varje söndag då jag kör mina resultat =)
Med denna bild å upplevelse kan jag ju söga att dagen har varit kanon! Har hunnit med 4 maskiner tvätt dessutom *hehe* så går d då man slöar med tvätten å samtidigt går ner i vikt för helt plötsligt får jag fler kläder att använda å det är även orsaken till röran på badrumsgolvet på bilden =)
Utöver bilder på mig själv å tvätta så har Shelby varit här å lekt med Morgan å jag har myst lite soffan å som sagt, en bra dag!

Matmässigt har jag dratt över, det var inte planerat men men, kände mig extra hungrig idag å hade tänkt träna men valde vila då kroppen verkade vilja detta. Normalt sett rimmar d dåligt å öka intaget av mat på vilodagar men tolkar det som att efter löpningen så vill kanske kroppen ha lite mer energi å det har varit MAT, BRA mat som har ätits så det känns bra å jag håller min matbudget så det känns kanoners =)
Börja dagen med gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d lunch, en go favorit:
egengjord pizza på scounesdeg, så jäkla god å jag tog två bitar istället för den tänkta 1 så detta blev 26 poäng men det var det värt =)
Sen kom 2 koppar kaffe för 2 poäng å väl hemma på kvällen efter lite äventyr så blev d en enkel å lättare middag:
grönsakssoppa med en rågbrödsmacka med färskost å kalkon på. På soppan å på mackan blev d även lite alfalfagroddar, mumma å detta blidde 5 poäng =)
Nu ikväll har d blitt kvargfluff med mitt prottepulver One Whey, frukt å en kopp te för 5 poäng å jag landar på 42 poäng idag å nyttjar 14 poäng från min veckobonus.

Träningsmässigt var d tänkt å köra dubbla vattengympapass men kände som sagt att kroppen ville vila så jag valde en 20 min PW istället med jycken =) Kändes gött i min annars möra ben från löpturen i går å i morrn blir d ett pass Aqua Combat istället så det taggar jag inför *woop woop*
Min promenad gav mig 2 AP, bättre än 0 =)

Totalt: 42 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 12 st
Veckobonus: 26 poäng

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar