Summa sidvisningar

måndag 25 juni 2012

Dag 520 (Dag 96)

Då var det dags å blogga om söndagen som var rätt fuktig kan vi väl säga.... Regnade satan hela dagen så d blev en extra blöt båttur hem till Råå! Väl i Råå dracks det lite kaffe innan det var dags å åka hem, men för min del vände jag nästan bara i dörren hemma för idag stod det Ikea på agendan! Jag fick flera presentkort på Ikea som examenspresent å hade även gamla presentkort kvar sen julafton så jag skrev lista å begav mig iväg för å shoppa loss inför flytten till nya lyan! Meningen med shoppandetbidag var att köpa enhetliga saker, vi har ju tallrikar, glas, kaffemuggar å allt det dör men inget matchar, det ör ihopplock av flera olika typer å sorter så jag såg fram emot att få köpa nytt å slänga gammal skit, mycket av det jag kommer slänga har jag haft sen jag flytta hemifrån allra första gången 2002 så det va dags å uppdatera :) Hade fått snälla mamma till å hämta mig å sen åkte vi å handla lite smågrejer på Maxi innan jag landade blöt, trött å lycklig i soffan å började tagga inför första arbetsdagen på Akka dagen därpå. Jag försökte utnyttja att jag sovit dåligt å inte lägga mig på dagen men d sket sig för jag vart ju svinpigg där vid 23-tiden men men, en fantastisk dag var det å tanken var att va duktig med maten men vet ni vad? Det sket jag i å med gott samvete dessutom! Taggar till nu inför veckan att va duktig igen å köra på för snart e dessutom Hundra Grymma Dagar slut å vill ju inte ha en pluffsig efter-bild att skicka in :) Resultaten kommer ihop med bilderna senare men kan ju säga att det hänt lite i alla fall :)

 MUMMA fika =)

 Det va MYCKET folk på Ikea....
 Dagens skörd, gotta love presentkort =)

En trött kille efter en lång å händelserik helg =)

Resultat:

Vikt: 75,8 kg
Minskat: 0,9 kg
Minskat totalt: 38,4 kg
Minskat under 100GD: 7,6 kg

Mått i midja: 94 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 35,5 cm
Minskat 100GD: 6 cm
Kvar till delmål 9, gå ner 40 kg å väga 74,2 kg: 1,6 kg
Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 3,8 kg
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 6,6 kg

Inte hänt nåt denna vecka, magmåttet sniffade på 93.5 cm men stannar på 94 cm å d e jag nöjd med =) Denna vecka kommer bli kaos å jag kommer fokusera på att inte balla ur totalt å träna frihet under ansvar.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar