Summa sidvisningar

fredag 27 april 2012

Dag 462 (Dag 38)

Idag vart d fredag å det har varit en skön dag, haft lilla Shelby bus på besök idag också så Morgan e trött nu kan jag ju få meddela =)
Förutom en massa hundbus å hundmys idag så har d inte hänt så jäkla mycket mer, fixat med min LIA rapport som nu nästan e klar vilket känns gött!
Jo en sak till idag var att jag äntligen fick svar på inflyttning å utflyttning vilket gör att d känns mer å mer verkligt å mer å mer pirrigt! Ringde vår nuvarande hyresvärd då jag fick postat vår uppsägning för sent å va rädd d inte skulle komma fram i tid då det e klämdag på måndag men d hade kommit fram *PUH* sen fick jag veta att de kommer göra det möjligt för snabb inflyttning för nästa hyresgäst å det e första gången jag varit med om att hyresvärden aktivt går ut å meddelar å gör d möjligt å slippa betala hyra alla 3 månader efter man sagt upp lägenheten, vår lya kommer gå ut med inflyttningsdatum 1 juli så har vi tur blir vi av med lägenheten tidigare å jag fick även inflyttningsdatum för vår nya lya som blir den 26 juni. Ser så jävla mycket fram emot d!
Nu på kvällen tog jag å Morgan oss upp till päronen för lite kaffe å mys framför tv:n å d har vart en riktigt skön dag idag =)

Matmässigt har d också vart en skön dag, dock vill jag ju även påpeka att allt e inte en dans på rosor under en viktnedgång men just nu går d bra å jag hoppas d kan få hålla i sig ett tag å jag tar inte för givet att allt ska vara lätt utan uppskattar denna känslan å motivationen som bara sjutton!
Börja dagen med min älskade gröt på 4 poäng å lite vindruvor till å lunchen blev en busenkel rätt å göra, tog 10 minuter allt som allt å barnsligt gott:
Viktväktarnas tomatsoppa på burk, till det blev d en chowizo korv (även den från VV) å idealmakaroner. Så jäkla gott! 9 poäng för denna klassiker å sen blev d en mumsig middag bestående av:
paj med varmrökt lax, mums! Receptet var på 6 pers men valde å köra den på 4 å denna portion blev då 13 poäng å hos mina päron blev d 3 koppar kaffe för 3 poäng å väl hemma blev d ett kvällsmål:
Kvarg som jag mixa med en banan å mitt proteinpulver choklad å hasselnöt å till d lite frukt, hallon, hubbabubbar å druvor å sen en kopp te å detta blidde 5 poäng å jag landar på totalt 34 poäng å jag nyttjar 5 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har jag inte gjort d jag hade tänkt mig men jag e så grymt nöjd ändå =) Idag blev d en lugn promenad med jyckarna å kära sambon på 30 minuter som ger mig 2 AP å sen tog jag å jycken en PW till mina päron. Vi fick skuts hem från päronen så jag lät jycken kissa av sig å sen drog jag ut för å fortsätta min PW å runkeepern meddelade aldrig när jag va klar så jag gick mer än jag hade tänkt så d blev 45 minuter istället för 30 så jag e nöjd =) PW på 45 min ger mig 4 AP å sen avslutade jag med 1 minut plankan å nu sitter man nyduschad i soffan å riktigt njuuuuter. E så skön feeling i kroppen, har träningsvärk i hela magen efter de senaste dagarnas plankande så ska bli spännande å se om jag kan få nå mitt åttonde delmål på söndag =) Totalt idag fick jag alltså ihop 6 AP å d känns götti gött gött!

Totalt: 34 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 34 st
Veckobonus kvar: 26 poäng

Buenos noches muchachos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar