Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Dag 452 (Dag 28)

Så, tisdag å idag har d vart full rulle å en rysligt tidig morgon... Började dagen kvart över 6 för å förbereda sig å ta emot lilla Shelby bus som skulle va här å busa idag å hon kommer i morrn med så Morgan, bäst å vila å sluta morra på trädet som svajjar i vinden utanför å kastar skuggor....
Har haft d riktigt mysigt idag å efter sista långpromenaden med tillhörande koppellöst bus så sa jag å Shelby natti natt:

Jag kände där runt 16-tiden att en heldag framför datorn med 4 timmars sömn inte gick ihop mer så d blidde en powernap ihop med busungarna i sängen =) Har dessutom haft en grym dag gällande skrivandet på min LIA rapport! Blir lite sidor när jag väl lägger ner tid å skrivkrampen släpper så d tar sig, har gjort ca 70% av rapporten nu å borde kunna göra klart resten i morrn hoppas jag å sen ska det få vila för att sen redigeras å ändras lite. Detta e bara ett första försök som sen ska putsas å ha sigs med.... HATAR å putsa men men det e ju den sista rapporten å därmed viktigare än nånsin då de kommer va mer kritiska i sin bedömning av den...
Fick dessutom ett roligt samtal från Viktväktarna idag å jag ska träffa en trevlig själ därifrån på ett lunchmöte på torsdag så ska bli spännande å se vad det blir av det men än inga mer detaljer än så!
Sen har jag möblerat vidare lite i nya lägenheten å här kommer 2 andra förslag:

Lite annat upplägg å ikväll kommer minst en till för fick lite inspiration på kvällskvisten om ytterligare en kombination vad d gäller vardagsrummet =)
Annars har d vart en skön dag, för d mesta fint väder å härliga promenader med vilddjuren!

Matmässigt har jag vart mer hungrig idag så valde att svara kroppen på dens önskan å åt mer än d va tänkt men jag e inom mina ramar å därmed så känns d underbart å inte katastrof =)
Började som vanligt med gröt för 4 poäng å sen blev d en lunch som blev en nyfunnen favorit:
Pizza på scounesdeg å till blev d en apelsin. Var mer hungrig så valde å ta 1½ portion å därmed 19 poäng å d blev samma till middag så återigen 19 poäng.
Hos päronen blev d 2 koppar kaffe för 2 poäng å hemma igen blev d mitt gooooooda kvällsmål:
Kvarg å proteinpulver, MUMS! 4 poäng å jag funderar på å ta en kopp te också.... Jo d kör vi på! å d ger 49 poäng idag å nyttjar 20 poäng från min veckobonus plus jag va olydig å åt lite extra igår för 4 poäng så 24 poäng väck från min veckobonus.

Motionsmässigt gjorde jag inte allt jag hade tänkt mig men d känns bra ändå för jag har grym träningsvärk i hela kroppen sen igår så d fick bli ett mellanting. Fick ihop hela 80 minuters promenerande faktiskt! Hade tänkt mig mer å andra övningar men d tar jag i morrn istället å kompenserar =) Så 80 minuter ger 5 AP å d känns gött tycker jag!

Totalt: 49 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 15 st
Veckobonus kvar: 17 poäng

Vi mötas min vän, vi skiljas min vän, men vi skiljs med ett leeeeeeeeeeeeeeeeende!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar