Summa sidvisningar

fredag 13 april 2012

Dag 447 (Dag 23)

Torsdag allaredan! Å vad har hänt idag? Jo, fick lite gjort på mitt projekt men inte mycket =( Hatar att d står still i skrivarådran för mig för d gör d sällan men tror jag lägger för mycket press på mig själv att det jag gör måste vara sensationellt bra å jag måste nog bara slappa lite å bara skriva för att sen gå tillbaka å titta igen, ändra osv.
Annars så har lilla Shelby bus vart här idag å det ger att jag hade en mycket glad Morgan å de e verkligen... Ja, de e för söta å så här blev jag väckt idag:


De ligger på mig å busar å ibland får man sig ett tjyvnyp *haha* men ja, visst ser de farliga ut? Riktiga bestar ska ni veta.... Bill & Bull in action....
Sen blidde d handling med mamma där jag hitta ett par solbrillor å jag blev så glad! Har saknat mina absoluta favvisar som blev snodda på Baronen köpcentra i Kalmar 2009 =( De var helt perfekta å kostade 99 NOK då jag hitta dem av en händelse i ett gatustånd på Karl Johan då jag bodde i Oslo så jag blev riktigt glad men glömde ta bild så d kommer i morrn =)
Annars har d vart mys i stora lass som gällt idag å vädret var ju äntligen underbart!

Matmässigt har d också vart en skön dag! Frulle blidde som vanligt min gröt på 4 poäng å sen blidde d lunch:
Laxen med den goda grönsaksblandningen till, såååå gott å 9 poäng å sen kom middag i form av:
Keso med smak, 4 sorters lök å en burk makrill i tomat å till d en halv bulle å melon som efterrätt =) Mycket gott å d hela blidde 9 poäng å på det blidde d 3 koppar kaffe för 3 poäng å väl hemma blev d ett kvällsmål:
Testade å blanda mitt proteinpulver med kvarg å d va ju gudomligt gott! Smaka som chokladcheesecakesfyllning! Så jävla gott! Detta kommer bli min nya last *haha* lite bättre än mörk choklad =) Till min proteinblandning blev d färska hubbabubbar å en kopp te å d blev 5 poäng å totalt 30 poäng å ligger back 1 poäng =)

Motionsmässigt har jag vart riktigt duktig tycker jag! Långpromenad med jyckarna å andra diverse promenader gav 90 minuters promenad å därmed 5 AP.
På vägen hem från päronen såg vi bl.a:
Våren e på G när de här kommer fram! Nu blir d å se vart man trampar framöver.... 3 grodor/paddor å en salamnder såg jag på kort tid så ja...
Sen körde jag 90 minuter på mitt Wii vilket känns grymt skönt!!! det gav mig 6 AP så totalt 11 AP för idag å d känns fantastiskt!

Totalt: 30 poäng
Motion: 11 AP
AP totalt: 0 än så länge
Ingen veckobonus
Poäng å kompensera: 0! st =)

Tjingeling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar