Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Dag 445 (Dag 21)

Så, tisdag trots jag flera gånger trott annat... Ligger en dag framåt hela tiden å d e sjukt störigt =)
Nåja, tisdag var d ja å dagen har vart lugn, blev helt fel idag så d börja illa.... Vakna med ett ryck vid 10 å hade akut ont i magen, inget direkt konstigt med tanke på hur jag ätit de senaste tre dagarna så jag va förberedd med medicin för en gångs skull så jag tog min omeprazol, åt lite å sen gjorde jag nåt dumt, jag la mig igen å kom inte upp förräns klockan va nästan halv 3 =(
Inte bra så ja, allt blev bara fel men en sak har ju vart nice å d va att pappa kom hit å fixa vår hylla i hallen som börjat sloka rejält efter att nån råkat luta sig mot den så d va skönt å få den på plats igen =)
Annars har d inte hänt mer, var hos päronen å kolla tv å myste samt fick borstat igenom Morgan, han uppskatta d inte å det e otroligt hur tung han kan göra sig när han vill! Blir lealös som en säck makaroner..... Jävla hund men han bjuder på goda skratt i alla fall =)

Matmässigt har jag känt hur min kropp skrikit efter nyttig mat igen å d va så skönt å falla in i rutin igen! Har ätit lite för mycket idag också men inte så farligt å d var d värt!
Frulle blev gröt för 4 poäng å sen en lunch:
Ser kanske inte så gott ut men d va gott =) Skulle gjort en VV variant på Sheperds pie men orka inte så d blev min egna variant med stekt färs, stekt lök å paprika, mos på potatis å broccoli med lite mini fraiche å salsa istället för mjölk å smör å gröna ärtor till. Mycket gott å detta blev 10 poäng å sen blev middagen enkel då jag bara inte orka hos mamma å pappa å tog en skål gröt med ananas för 4 poäng.
D slank även ner en liten bit:
chokladcheesecake! E vuxen nu å tänker inte säga skit som: jag orka inte stå emot, känner det e bullshit å säger sanningen, JAG VILLE HA! Å jag tog, 15 poäng å d svider men d var d värt!
Väl hemma blev d:

proteinshake som jag testa med mjölk idag å guuuuud så gott! Blev ju chokladdryck så jag tar tillbaka min skepsism efter jag fluffa att d bara smaka aspartam för med rätt blandning så var d ju syndigt gott! Till d hela blev d frukt å en kopp te å jag landar på 39 poäng å drar över med 10 poäng.

Motionsmässigt höll d på å bli pannkaka men jag rädda d å d känns såååå skönt!
Blev bara en fjuttig promenad på 10 min med jycken pga äckligt väder å jycken e nybadad, tar emot å skita ner han jue så jag hoppa upp på mitt Wii ikväll å körde järnet:

Slog mina PB på alla övningar vilket kändes grymt, höll på å dö på vissa men d var d värt. Körde bara "flåsövningar" alltså för den första bilden var d Hula Hoop, 10 min per gång, 5 min rullning å var sitt håll. Höll på å krevera men jag slog mig själv 2 gånger å d kändes grymt! Sen körde jag en hel del boxning å även där slog jag mig själv =) Körde på med lite olika flåsövningar å tog hela 80 minuter! Så med min promenad å flåsandet på mitt Wii blidde d 6 AP idag vilket känns riktigt nice!

Totalt: 39 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 0 st (förbrukat då jag ligger minus)
Veckobonus kvar: 0 poäng
Poäng å kompensera: - 17 st


Hej svejs, grus å gnejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar