Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Dag 446 (Dag 22)

Då var d onsdag å veckan flyger iväg tycker jag... Idag har vi haft besök av lilla Shelby bus så Morgan har varit i himmelriket =) Dock var vi taskiga.... Då jag vill behålla Morgans päls ren å fin så länge d bara går så fick de inte springa lösa å busa för varje gång de gör d när d e lite äckligt väder slutar d med att Morgan e lerig från topp till tå å jag fattar inte hur han bär sig åt! Men men, det fick bli långpromenader istället:
paus i Bregott fabriken... De skulle tvunget äta av samma tuva med gräs, men såna e dem, Humle & Dumle =)
Annars har d inte hänt så mycket, har skrivkramp vad d gäller min rapport för LIA:n å d e väldigt frustrerande! Men men, har gjort vad jag kan idag så får ta d i morrn, ny dag, nya möjligheter!
Sen har d blitt mys hos päronen å träning =)

Matmässigt har d vart en riktigt bra dag! Började med en frulle på gröt för 4 poäng å sen blev d en lunch som va nytt recept men guuuud vad gott d va:'
Lax som marinerats i fisksås, vitlök, citronsaft å peppar, undertiden fräser jag grönsaker som salladslök, broccoli (valde å skippa pasta å ta broccoli istället) paprika, morot å svamp, när grönsakerna e nästan klara, salt å peppar å häll av i en bunke. Häll ner laxen som e skuren i lagom stora kuber å all marinad å låt d puttra tills den e klar å sen blandar du allt å häller över 2 dl mini fraiche å 1 dl fiskfond a voila! Så jäkla gott!!!!!
Sen blev d 2 koppar kaffe för 2 poäng å efter träning blev d en proteinshake med min goooda One Whey som va sjukt god även med vatten! D blidde 3 poäng å väl hemma gjorde jag ett experiment:
Ville se hur d smaka med proteinpulvret i min gröt så gjorde en portion å mixa ner en skopa proteinpulver å d blev såååå gott! Choklad hasselnötsmannagrynsgröt =) Till d lite färsk ananas å en kopp te å allt blidde 6 poäng å d ger mig 27 poäng för idag så d känns såååå nice!

Motionsmässigt har d också vart en skön dag =) Då jyckarna behövde röra på sig så blidde d en långpromenad:
Å på detta blidde d även en promenad till mina päron så totalt i promenader blidde d 45c minuter som ger 3 AP.
Sen blev d ett pass Aqua Yoga å väl hemma igen så hoppa jag upp på mitt Wii å körde lite step i 30 minuter å d ger mig 4 AP å totalt 7 AP, skulle vart mer men men får ta igen d en annan dag!

Totalt: 27 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt denna vecka: 0 då jag ligger på minus fortfarande
Ingen veckobonus kvar
Poäng kvar å kompensera: -10 st

Hey baberiba!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar