Summa sidvisningar

onsdag 4 april 2012

Dag 439 (Dag 15)

Så, onsdag å idag har d vart upp å ner tycker jag men samtidigt överlag en bra dag tycker jag, haft skrivkramp idag.... Satt 5 timmar, skrev nog av å till 3 A4 sidor som jag sedan raderade igen för d har inte känts bra å det e fruktansvärt irriterande!!!!! Så till slut sket jag i d hela å så får jag på d i morrn istället.
Annars har jag å jycken vart på äventyr å sen ett pitstopp hos mina päron med gott snack, tvmys å annat skojsigt å vädret har ju inte varit hel fel heller =)

Matmässigt har d också vart en bra dag, i skrivande stund e jag svag å d gillar jag inte men samtidigt får d va som d blir för ibland får d tummas lite å jag e ändå inom mina ramar så =)
Frulle blidde gröt å frukt för 4 poäng å sen gjorde jag pizza:
Riktigt gott! Gjord på scounesdeg å d va en hit! Framför er har ni 6 portioner å en portion blidde 13 poäng =)
Sen kom 2 koppar kaffe för 2 poäng å sen en middag:
Ris med lufttorkad skinka, broccoli, lök å paprika samt sallad å sen såsen från fiskrätten igår å detta blidde 9 poäng å nu kommer d bli en kopp te å en bit choklad, d e chokladen som jag inte hade räknat med men d känns ok å med detta blir d 32 poäng idag å jag nyttjar 3 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt skulle d bli träning i form av vattenyoga men efter min långpromenad med jycken va jag helt utmattad så d fick skippas med träningen tyvärr =( Dock hade jag å jycken d trevligt med strandbus, jaga fåglar (hunden, inte jag) å mys i stora lass:
60 minuters promen blev d totalt idag å d ger 4 AP å d känns helt ok =)

Totalt: 32 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 11 st
Veckobonus kvar: 16 poäng

Farewell!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar