Summa sidvisningar

fredag 6 april 2012

Dag 441 (Dag 17)

Då hade vi fredag som känts som lördag hela dagen av nån knasig anledning... Idag har d inte vart så skoj, feber har regerat större delen av dagen vilket känns så otroligt surt! Hade massor planerat som nu gick i stöpet men d som stör mest e att vi va bjudna till Landskrona för en helkväll med Singstar som jag fick hoppa på å d va inte vad jag hade tänkt mig =( Men men, d kommer fler chanser så d får helt enkelt vara som e när d inte blev som d skulle.
Annars då? Jo, gav städning ett par försök mellan febertopparna, dagen var ju körd ändå så när d inte va så illa så har jag gått här å ploclat å dammtorkat lite å fick faktiskt gjort nästan halva lägenheten så ska se om jag orkar ta lite till nu ikväll så i morrn hoppas jag att jag kan få jobbat undan resten så e d bara dammsugning å moppning kvar å att jag kan få fram lite påskpynt, jag vet d e för sent påtänkt men med tanke på att jag fortfarande har julgardiner i köket så kan jag väl få ha påsk nån vecka längre än normalt? Ska ju dock kanske förtydliga att det bara e gardinerna som e kvar från julen, allt annat e borta men ja, köket har hängt efter tyvärr då de gardiner va lite trixigare än i sovrummet... Men nu gäller ju verkligen att "julen varar än till påska" =)
Utöver feber å städning så har d vart en ok dag, inte bra men helt ok. Orkade släpa mig till mina päron nu ikväll å va där lite, kan lika gärna ligga död på deras tvrumsgolv som i min egna soffa å så fick jycken lite skoj i alla fall =)
Ny dag i morrn å därmed nya chanser så vi skiter i dagen idag å blickar fram!

Matmässigt har d gått ok till rätt bra men jag e så sugen på allt hela tiden å d stör mig som fan! Har varit så hela veckan å d börjar bli rätt jobbigt nu... Är inom mina ramar även om jag gick över idag med å jag tog ett beslut ikväll å det e att redan i morrn väger jag mig för veckan istället för på söndag å efter vägningen e gjord får jag äta vad jag vill i morrn å jag hoppas att jag på detta sätt kan lura mig själv för jag vill inte ge efter, hur ska jag nå mina mål om jag ger efter???? Men, kanske lite frihet behövs för å hämta energi å orka vidare, ingen aning men ja så får d bli för jag orkar inte ha d så här i morrn också.
Annars så har d som sagt gått bra, frulle blidde gröt med frukt:
HUbbabubbar =) Detta blidde 4 poäng å sen har d blitt en lunch som även blev middag också då jag har noll energi till å laga mat:
Min goda pizza på scounesdeg så 2 gånger 13 ger 26 poäng för lunch å middag samt en apelsin som mellanmål å 3 koppar kaffe för 3 poäng ger mig 32 poäng å jag nyttjar 3 poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt har d inte blitt mycket idag.... Har försökt å lyckats få ihop ca 60 minuters städande i omgångar som ger mig 4 AP å sen blidde d ca 30 minuters promenad i  lugn takt med jycken för 2 AP så 6 AP idag fick d bli å d e jag rätt nöjd med då jag inte vart pigg alls.

Totalt: 32 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 23 st
Veckobonus kvar: 2 poäng

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar