Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012

Dag 456 (Dag 32)

Idag hade vi lördag å dagen har verkligen varit hit å dit med vädret! Snacka om att jag å Morgan haft tur =) Första promenaden hann vi precis komma innanför dörren så hör jag hur d fullständigt vräker ner med regn, sen kom sol å d blev riktigt varmt, nästan utan förvarning för d kändes som d skulle va en riktigt mulen å regning dag. Men men å nu ikväll samma sak, nyss vart ute med jycken å hann komma in å så börjar d spöregna igen. Snacka om tur!
Överlag har d vart en skön lördag, fint väder blev d till slut å härlig promenad med jycken å mys i soffan =)

Matmässigt har d också vart en riktigt härlig dag som började med min gröt å frukt för 4 poäng å sen blidde d en lunch bestående av gårdagens middag:
Idag ändra jag lite å bl.a. ärtor fick va med å d hela blev 5 poäng å mumma!
Orka inte göra den kycklingpaj jag hade tänkt göra som middag så d blev en portion:
Proteinpannkakor! Ägg, banan, proteinpulver men idag tillsatte jag även lite mjöl å mjölk för å få liiite mer pannkakskänsla =) Inklusive fett å steka i så blev detta 13 poäng å d har även blitt 2 koppar kaffe för 2 poäng å nu ikväll blev d en portion:
lite keso å micrade, krossade jordgubbar =) Tillsammans med en kopp te blev detta 3 poäng å jag landar på 29 poäng idag å därmed full pott så d känns nice!

Motionsmässigt har jag försökt ta d lugnt idag då vågen visa plus i morse å jag misstänker d har med gårdagens bravader med mitt Wii som bidrog till d, jag hoppas i alla fall detta! Så idag har jag som sagt bara promenerat å valde en kortare tur än vad jag normalt tar, allt för å få kroppen å samarbeta =) SÅ d blev 30 minuters promenad idag som ger mig 2 AP å ja, hade gärna gjort mer men d känns helt ok för idag.

Totalt: 29 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 35 st
Veckobonus kvar: 13 poäng

Au revoir!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar