Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

Dag 453 (Dag 29)

Idag hade vi onsdag å idag hade vi även lilla Shelby bus på besök igen medans husse va på jobb å matte på praktik så d har vart bus i fulla drag idag! Dock märktes d att det var dag 2 för d sovs väldigt mycket idag =) Tror faktiskt de sovit mer än busat så d har verkligen vart lugnt! Shelby visade även sitt mysiga jag idag så d har blitt en hel del mys å jag försökte fota men Shelby e en omvänd Morgan, Morgan flyr kameran, Shelby.... Ja döm själva:


Nyfiken som övergick i uttråkad =) Sötfia e vad hon e så d har vart en skön dag med långa promenader å allmänt mys.
När d gäller jobbandet på mitt projekt så visade skrivkrampen sin fula nuna igen så d blev inte mycket gjort men i alla fall en del blev gjort så bättre än inget alls.
En skön dag trots lite blockeringar =)

Matmässigt har d vart en bra dag, arrangerade om lite så gick från lite men dyr mat (poängmässigt) till mycket mat med lågt poängvärde så jag sitter här väldigt mätt å glad =)
Frulle blidde 4 poäng å d var min vanliga gröt å sen blev d en lunch som va nytt recept, enkelt å gott:
Chicken a'la king hette d tydligen å d va väldigt gott samt 8 poäng =)
Sen kom d 2 koppar kaffe för 2 poäng hos mina päron å väl hemma igen blev d en nyupptäckt favorit:
Proteinpannkakor, eller ja egentligen bananomelett men proteinpannkaka låter godare *hehe* gjorde dessa  i måndags men då med mitt proteinpulver i men för å spara poäng skippa jag d idag så d blev 2 ägg å 2 bananer som mixades ihop å sen tadaaaa =) Lite honung över å d blev 9 poäng å nu ikväll kom ett kvällsmål bestående av:
Frysta jordgubbar som jag micrade varma, keso, lite honung å kardemumma, väldigt mumma å tillsammans med en kopp te blev detta 6 poäng å jag landar på 29 poäng å därmed fullpott för idag vilket känns grymt nice!

Motionsmässigt har jag vart rätt duktig tycker jag trots jag haft noll lust så har d blitt 60 min promenad i 2 omgångar som gav 4 AP. Sen nu ikväll blev d 30 minuter box på mitt Wii å sen 15 min yoga som tillsammans ger mig 3 AP så d blir 7 AP totalt för dagen å d känns riktigt skönt =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 22 st
Veckobonus kvar: 17 poäng

Adios!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar