Summa sidvisningar

tisdag 29 november 2011

Dag 311

Så, måndag å ja.... Spenderat dagen med en telefon fastlimmad i örat känns d som... Hatar å ringa runt men måste å d har gått bra idag också men jag blir lika förvånad för varje telefonmaraton jag kör hur jobbigt det är att ringa runt, ringde ca 20 samtal idag å det var rätt utmanande för huvudet måste jag säga. Trodde inte d men men....
Annars har d inte hänt så mycket mer, mest varit hemma å jobbat med LIA grejer å som avslutning satte jag mig å addreserade 22 brev som vi ska skicka ut å jag irriterar mig att jag inte kunde fota detta för vem bestämmer sig att nu får d va nog? Jo Morgan... Han hoppa upp i knäet på mig där jag satt vi köksbordet å addreserade å la sig i mitt knä så jag kunde fortsätta skriva, ibland la han upp huvudet på bordet å sucka å när jag hade 2 adresser kvar så sätter han sig upp å sätter tassarna på mina axlar så jag bara kan titta på honom, var nästan så man kunde höra honom ropa genom hans ögon: SE PÅ MIG, BRY DIG OM MIG!!!!! *haha* så efter detta så begav han å jag oss ut på äventyr så han blev glad =)

Matmässigt har d gått bra idag, började som vanligt med flingor, frukt å te för 4,5 poäng å sen blev d inte mycket mer förrän hos mina föräldrar där d blev 4 knäcke med makrill i tomat å 4 koppar kaffe för 7 poäng.
Kvällens middag blev en personlig favorit:
Korvstroganoff ala VV =) Slängde i lite haricot verts också samt numera så steker jag korven först å lägger den åt sidan så jag kan hålla bättre koll på hur mycket av varje jag äter =) Detta blev 8 poäng inklusive stekfettet å väldans gott!
Nu ikväll har d blivit lite te, choklad å en näve chips för 5 poäng vilket ger att jag har 24,5 poäng vilket känns ypperligt bra å det där halva poänget d skiter vi i!

Motionsmässigt så har d vart en helt ok dag, blivit en äventyrspromenad med jycken där vi begav oss mot havet å stranden för å se hur d såg ut efter stormen men d hann bli för mörkt men jag märkte att d hade vart en hel del där. Vatten nivån hade slukat hela stranden som annars är 4, 5 meter bred sandstrand å där var tång lååångt upp på gräset så där var d inte så skoj å befinna sig under gårdagens blåserier kan jag tänka mig =) Vår lång promenad gav mig 3 bonuspoäng vilket känns riktigt bra.

Totalt: 24,5 poäng
Motion: 3 bonsupoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 7 st

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar