Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Dag 297

Så ja, då tar vi måndagens blogg! Shit, nära, nära till 300 dagar nu, tråkigt att jag inte hunnit längre i min viktnedgång, hade hoppats på att vara 30 kg lättare tills dag 300 men men, jag får va glad jag e mindre överhuvudtaget =)
Måndag alltså, dagen har som sagt inte infriat det jag hade tänkt mig göra men lite av d fick jag gjort i alla fall.... Gör ju numera Att göra-listor för varje dag å även om allt inte blir gjort så känns d lite bättre än om jag inte kan kryssa av nåt =)
Dagen har inneburit LIA arbete samt en härlig tripp till IKEA, detta underbara ställe! Så i morrn kommer Heidis födelsedagspresent tidigare än d va tänkt tack vare min fina mamma.
Annars så har d vart en skön dag även om jag inte fick gjort allt jag hade velat få gjort.

Matmässigt har d gått bra, började dagen med en frulle osm bestod av mina special K med mjölk, te å satsumas för 4,5 poäng. Sen blev d även en latte på Espresso House för 2 poäng samt det blev en ytterst enkel lunch på IKEA som blev en korv å vatten =) Hela 6 poäng *hehe* å lunch kosta mig hela 10 kr!
Väl hemma så blev d att slänga ihop deg till viktväktarpizza som fick jäsa å jag begav mig mot mamma å pappa för å mysa lite innan mamma skulle till jobb nu ikväll å där blev d 2 koppar kaffe för 1 poäng.
När jag sen kom hem igen så blev d till å göra mumma pizza:
På min pizza blev d champisar, tomat, lök å parmaskinka, MUMS! Till detta blev d kokta morötter å lite extra lök för 6,5 poäng å nu ikväll så blev d 2 koppar te å mörk choklad för 4 poäng som ger mig slutsumman 24 poäng för idag =)

Motionsmässigt så har d faktiskt vart en riktigt skön dag! Väl på IKEA så tog jag en rask promenad genom hela varuhuset, alla avdelningar där man kombinerar fönstershopping med nytta som motion =) Min promenad genom hela IKEA gav mig hela 2 bonuspoäng å väl hemma så blev d en längre promenad till å från mamma å pappa för 3 bonuspoäng så totalt för idag blev d hela 5 bonuspoäng =)

Totalt: 24 poäng
Motionerat: 5 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 8 st

I'M BATMAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar