Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Dag 303

Så, söndagen då =) Låg större delen av dagen av ren utmattning för pigg å alert var jag men d va skönt att bara få ligga i sängen å mysa.
Dagen gick i myshetens tecken, efter att ha plockat lite hemma så kom Kitty å Rolle med sina två busungar till vovvar som heter Lego (Legolas) å Turbo å vi spenderade kvällen med att mysa, käka pizza å bara ha d super nice helt enkelt =)
Inga direkta bilder denna dag heller för jag glömmer mig så fort jag riktigt trivs å har d bra, visserligen nåt positivt men samtidigt så blir d ju lite tråkigt för då kan jag inte visa vad jag sysslat med =)
Men som sagt, det blev hundmys å människomys hela dagen å sen även kvällen, lite film å serier på tv innan d va dags för sängen.
Matmässigt så ja, inge bra *haha* Har faktiskt tappat sugen totalt kan jag säga just nu så idag blev d en pizza, lite chips, lite cola, lite popcorn å tårta..... Denna tårta..... Jag e ju fel funtad på det sättet för jag vägrar slänga saker å jag hade en heeeeel tårta kvar från gårdagen, det krävdes 11 pers för å äta upp den å nu var här en hel kvar. Så jag å Andreas offrade oss å d blev 2 tårtbitar för min del... Inte bra men ja, så blir d ibland, man kan inte va dutkig å alltid ha lust å jag tycker att det är helt ok att jag inte orkar just nu för jag vet jag kommer hoppa igång igen så hela denna veckan får bli som den blir helt enkelt.

Motionsmässigt så var d itne mycket att hurra för... Vi gick några rundor med jyckarna men inget som direkt räknas.

Totalt: ? poäng
Motion: 0 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Resultat:

Vikt: 91 kg
Minskat: + 1 kg
Minskat totalt: 23,2 kg

Mått i midja: 108,5 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 21 cm

Kvar till delmål 5, väga 89 kg: 2 kg
Kvar till delmål 6, halvvägs till mitt mål som blir att ha gått ner 27,2 kg: 4 kg
Kvar till delmål 7, väga 83 kg, det magiska talet där allt började: 8 kg

Så ja, som ni ser så har jag ökat med ett kg denna veckan vilket är en stor orsak till att jag inte riktigt orkar just nu. Jag har verkligen jobbat hårt hela veckan för vad då? Att få öka i vikt? Tack för den å köss mig nånstans där solen inte skiner.
Ja jag vet, man ska inte kasta allt för ett litet bakslag men jag e sur å arg å frustrerad å därför kommer jag att tillåta mig att vara det nu nån enstaka dag för att få ur det hela ur systemet för att sen komma tillbaka taggad å klar =) Jag ger inte upp så ni behöver inte oroa er, jag har gått ner nästan 25 kg, det slänger jag inte åt helvete bara så där för att jag ökat med ett kg. Men jag tycker också att jag kan få lov att få slappa å ta d lugnt också nån gång å jag vet att november är en tuff månad för där ligger 5 födelsedagar inklusive min egen som firas i släkten så det blir mycket frestelser å sen på det? Jo, December å jul.... Men jag hoppas på att kunna nå 85 kg tills julafton i alla fall, jävligt långt från mitt mål som var 79 kg men men, livet suger så enkelt e d bara! Så når jag 85 å kanske till å med 83 så blir jag jävligt glad!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar