Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Dag 302

Så lördag denna dag å inte vilken lördag som helst utan detta är min födelsedag =) Men dagen började allt annat än roligt.... Började dagen med enorma magsmärtor som verkligen kom olägligt! Men efter några timmar i sängen, litta meducin (som Pippi brukar säga) samt litta mat så va jag fit for fight tack å lov....
Så dagen spenderades med festförberedelser, min mamma kom å kidnappa jycken vid 14 tiden så han va lycklig =) Så jag å Andreas kunde förbereda, städa å fixa å dona utan att herr Nyfiken i en strut kom å skulle vara med.
Denna dagen kommer jag skriva i ett svep för jag hade fan knappt tid att äta.... Jag fick i mig två små skålar med flingor under dagens lopp men inte mer så äta fick man göra sen under kvällen fast då det mindre nyttiga....




Kvällen bjöd på snacks, bål, crostinis med pesto å som moset på grädden: tårta! Detta var sannerligen en skapelse i choklad! Godaste tårta EVER, jag tycker inte om tårta så denna hade jag gjort sj, färdiga bottnar i choklad, vaniljkesella med smält choklad (både mörk å vit) bananer å körsbärssylt utgjorde fyllningen å riven marabou daimchoklad å som sagt, vi snackar inte om hur gammal jag blir. Hemlis =)
En härlig dag med alldeles för mycket gott så poäng kan vi ju bara skita i *haha*

Totalt: ? poäng
Motion: 6 bonuspoäng i form av städning
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar