Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Dag 34

Dag 34 folkens å vilken jävla piss dag det har varit idag, hela dagen till å med..... Gått upp i vikt, inte mycket men ändå!!!!!! Inte har d minskat nåt i midjan heller....... Blev så lack att jag fick gråta en skvätt..... Jag vet att d verkar som om minsta lilla motstånd så bryter jag ihop men så är det inte, tror en del av frustrationen är att man bevittnar sin kära sambo som gör lite som han själv vill å ändå går ner i vikt, jag motionerar mer, tänker konstant på vad jag äter, inte rört alkohol sen vi börja and for what???? Varför kan d inte få gå smidigt å lätt för en gångs skull? Bara en vecka att det *poff* försvinner massa vikt utan att jag behöver jobba ihjäl mig, detta e vecka 5 nu som går mot sitt slut å nej..... Sen är det möjligt att hundpassningen av lilla Stella nu sätter sina spår.... Visst hon e inte jobbig överhuvudtaget men det här med att jag hela tiden måste ha koll på dem blir utmattande i slutändan, ska bli både skönt å tråkigt när hon åker hem på söndag.... Hade god lust å skita i allt nu ikväll men i sista sekund så ändra jag mig, känns värre att veta att jag slänger bort nästan 5 veckors hårt arbete bara för att jag e sur å tjurig en dag... Så jag får kämpa på *morr* även om allt bara kan få dra dit pepparn växer.....

Matmässigt har d gått bra, frulle blev 2 knäcke med leverpastej å te = 4 poäng. Lunchen blev gårdagens middag utan knäcke = 5 poäng å nu ikväll blev d en pastarätt med en sås på gröna ärtor, lite mjölk, redning, persilja, lök å grönmögelost:
Slängde i lite gurka, tog 1½ portion vilket gör att jag landar på 9 poäng för denna måltid å totalt 18 poäng. Så nu ikväll blir d lite viktväktarkakor, te å knäcke. Sambon ska supa........
Känner inte alls för detta idag men ska tvinga mig till lite Wii träning samt en lång promenad med hundarna. Blir inte mer idag, skriver bara för att jag måste så inget långt inlägg alls. Hoppas alla därute har en bättre fredag än vad jag har i alla fall.

Totalt: 26 poäng
Kvar: 13 poäng

BAJS!

2 kommentarer:

  1. Det kan vara lite motigt ibland det dära med viktnedgång, men den lönar sig och vara ihärdig... tänk på att du nu rör dig mer än vad du gjorde innan och detta leder till att du får muskler istället för fett... muskler väger mer och därför e det ingen skillnad på vågen... cm kommer börja försvinna snart, promise!!!

    Ge dig fan inte!!!
    Powerkram till dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack Michella =) Jo jag vet ju detta innerst inne men ibland bara krackelerar mitt fokus vid minsta lilla. Jag ger mig fan inte, inte så lätt =)E precis som en del av hjärnan tycker att nu har jag tillräckligt med muskler så d behövs inte bildas fler men e ju som du säger.... Det kommer hela tiden starkare muskler i takt med att jag rör mig å med start i morrn tror jag d kommer sätta fart igen, har nämligen beställt Easytone =) Ska bli sjukt spännande å gå ut å promenera med dem, får se om jag fixar hålla balansen eller jag hamnar i diket nånstans.... Min balans suger! Ska åka å hämta dem i morrn, de kom idag men jag hann inte hämta dem idag...
    Hur e det med dig förresten? Hoppas nacken å det hela släpper snart.

    Powerkram tebax!!!!

    SvaraRadera