Summa sidvisningar

lördag 5 februari 2011

Dag 14

Så då var d dags för dag 14 å ja.... Inte den bästa dagen kan jag säga, vakna vid tja vad kan klockan vart.... Minns inte men jag kom upp halv 3 i alla fall på eftermiddagen, wooops..... Ja ja, fick med mig lite solsken samt en frulle/lunch som bestod av 6 knäckebröd med kalkon å gurka samt en kopp te.
Efter detta slappade jag lite i soffan å efter ett tag började jag känna att magen började göra ont, jag anade oråd å gick på toa, å jag hade rätt..... Mens.... Jag vet, inte d mysigaste ämnet för dagens blogg men tyvärr så e den det idag... Jag får nämligen så in i hewekes ont!!! Så det var till att knapra i sig 1 Citodon samt 1 panodil, jag tänkte inte låta detta stoppa mig å startade upp mitt Wii för att försöka motionera bort smärtan. Men jag stod ut i 16 min  innan jag började kallsvettas å mådde så dåligt att jag fick ge mig å lägga mig i sängen i fosterställning.... Det var nämligen meningen att jag skulle åka in till Anders & Lotta i Landskrona ikväll igen för å vara med på förfesten hos dem å sedan åka hem då de gick ut på stan å roa sig.... Tji fick ja, blev till å stanna i sängen då jag verkligen inte skulle vart nåt vidare sällskap.
Kvällens middag blev en kebabsallad:
*MUMMA* tog även halva brödet samt ett glas cola, detta plus min frulle/lunch uppskattar jag till 20 poäng, bättre å räkna för mycket än för lite så lite senare blir det te samt lite knäcke tror jag....
Utöver detta så har det inte hänt så jäkla mycket... mest legat å tyckt synd om mig sj *haha*
När mina tabletter äntligen började verka på mig så hoppa jag på mitt Wii igen å körde så det blev 1 timme å 300 nånting i kalorier, minns inte exakt... Ska gå ut med Morgan snart på en längre promenad, hade tänkt mig 30 min så inklusive allt detta så hamnar dagens träning på ca 1½ timme å 478 kalorier borta =) Känns skönt å trots att jag fått min mens så hade min vikt endast ökat med 0,3 kg vilket känns lovande så ska bli spännande å se om det lugnat sig lite tills i morrn då man alltid samlar på sig en massa vätska å därmed "dödvikt".
Då hade inte jag mer å tillägga denna dag.... Blir nog till å lägga sig snart åsså, efter promenaden med min lilla skrutt blir d till å nanna kudde, ska bli skönt.

Totalt: 26 poäng
Kvar: 5 poäng

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar