Summa sidvisningar

lördag 12 februari 2011

Dag 21

Dåså, då har d officiellt gått tre hela veckor å i morrn e d vägning som gäller. Tror jag ligger rätt bra till, vägde 110,8 idag då med flit ville väga mig fram emot kvällen då jag åtminstonde ätit 2 mål mat, innan har jag vägt mig nån timme efter frullen.
E väldigt trött just nu då jag vart igång å städat å putsat fönster i 2,5 timme idag, gav upp då jag inte orka mer.... Har bara tatt köket, å inte ens hann jag dammsuga så ska fortsätta i morrn tänkte jag eftersom alla fönster måste tas, men nu e i alla fall 3 klara å bara 8 kvar...........
Utöver det så har d gått bra idag, vart i gång större delen av dagen så nu ska d bli så skönt å slappa i soffan =)

Maten idag då, frulle blev knäcke med leverpastej å skinka samt en kopp te å 2 clementiner.
Gott lösté vid namn Sörgårdste med bl.a. rabarber =)
Sen satte städningen igång, datorn har gått varm där jag slängde upp en spellista på nån säsong BBT samt lite Simpsons, eftersom jag sett dem ett antal gånger så behövde jag inte se skärmen utan räcker att jag lyssnar, vaddå skadad? Jag var nära å hoppa över lunchen men bestämde mig ändå för å ta en paus å käka nåt där vid halv 4, normalt då jag sätter igång å städar så slutar jag inte förräns jag e klar, tar max en paus nån gång för rökning men aldrig så jag sätter mig ner å äter eller så för då kommer jag inte igång igen. Men idag blev första gången =) Lunchen fick bli lite knäcke med ost å lite vatten:

Sen så kanske ni vill se vad jag sysslat med i ca 2,5 timmar? Ja här kommer ett par före å efter bilder på köket:


Jag hade redan börjat där vid spisen då jag kom på att jag kanske skulle ta foto, jag vet d ser för jävligt ut men har verkligen inte haft orken att göra nåt på hela veckan.... Mest flyttat runt skiten som vanligt men idag tog jag tag i d å gjorde en rejäl städning där jag tog skåpsluckor osv.
Å så här blev d när jag vart klar med köksdelen i alla fall, orka inte ta där vid matbordet så fönsterna där blir startpunkten i morrn:


Mina fötter värker som bara tusan men d var d värt å jag kan med gott samvetet skippa Wii träning idag eftersom jag har hållt igång så d både räcker å blir över!
När jag slängt in handduken på städprojektet så hade jag även hunnit med 2 maskiner disk samt 1 maskin tvätt =) Sen var d dags å laga mat, kvällens måltid blev lax i ugnen med potatis å grönsaksröra på bl.a. krossade tomater, purjo, lök å selleri:

Mycket gott, lax i ugn e helt gudomligt gott!
Så nu på kvällskvisten blir te för hela slanten å jag räknar med att jag förbrukat mina 26 poäng samt tja.... Det blir 4 bonuspoäng jag tar åsså så totalt 26 å 4 poäng.
D var allt för mig idag, orkar inte mer nu.... Skönt å lägga sig på soffan för den e så jävla obekväm att d inte går å somna =)

Totalt: 26 poäng
Kvar: 4 poäng

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar